اخراج ساپینتو از استقلال قطعی شد؟

 پس از باخت استقلال در اصفهان مقابل سپاهان شرایط برای این تیم و سرمربی‌اش بسیار سخت شده و زمزمه‌هایی در مورد ساپینتوی پرتغالی شنیده می‌شود.

پس از اینکه از بازیکنان استقلال برای کم کاری در ترکیب این تیم رفع اتهام شد استقلال در اصفهان بازی تساوی را با باخت عوض کرد تا صحبت‌ها در مورد اخراج و جدایی ساپینتو از این تیم قوت بگیرد. این در حالی است که یکی از اعضای هیات مدیره خواستار برگزاری جلسه فوری با علی فتح الله زاده مدیرعامل تیم شده است.

گویا اعضای هیات مدیره از عملکرد این مربی رضایت ندارند و حتی عنوان شده که خواستار جدایی اش از استقلال شدند و اعتقاد دارند که در مقطع فعلی و با توجه به نتایجی که ساپینتو در استقلال کسب کرده مربی داخلی می‌تواند وضعیت بهتری را در تیم ایجاد کند و جدایی ساپینتو به نفع استقلال است.

از طرفی فتح الله زاده تمایلی به رخ دادن این اتفاق ندارد زیرا با توجه به شرایط مالی استقلال و عدم گزینه مناسب برای حضور روی نیمکت استقلال به عنوان سرمربی ترجیح می‌دهد کار را با سرمربی فعلی تیم ادامه دهد و این موضوع مشکل فعلی باشگاه استقلال است.

قرار است در جلسه بین اعضا و فتح الله زاده در این مورد تبادل نظر شود اما در نهایت این مدیریت باشگاه است که در مورد سرمربی استقلال تصمیم گیری می‌کند.

اخراج ساپینتو از استقلال قطعی شد؟