اخبار باشگاه استقلال| اعلام شکست استقلال در یک پروژه مهم!

 نقل‌وانتقالات زمستانی فوتبال ایران در حالی ششم بهمن ماه به پایان رسید که باشگاه استقلال نتوانست گزینه‌ای را به خدمت بگیرد و مجبور است با این شرایط سراغ بازیکن آزاد برود. به دنبال این موضوع، هواداران استقلال انتقادهایی را در صفحات مجازی علیه مدیرعامل استقلال مطرح کردند که چرا هیچ اقدامی برای جذب بازیکن نکرد.

فتح‌الله‌زاده بارها گفته بود با دو بازیکن خارجی سرشناس در حال مذاکره است و پس از فسخ قرارداد یک طرفه سیاوش یزدانی این انتظار می‌رفت از یکی از بازیکنان مدنظر رونمایی شود اما این اتفاق نیفتاد.

فتح‌الله‌زاده در واکنش به انتقادها از عملکرد باشگاه استقلال در نقل‌وانتقالات گفت: کسانی هستند در برخی از پیج‌های مجازی که می‌دانم از کجا خط می‌گیرند. لیست تیم پر است، وقتی لیست پر است چطور می‌توانستیم بازیکن بگیریم. کسانی که لیست را پر کردند باید فکر این روزها را می‌کردند.

اعلام شکست استقلال در یک پروژه مهم!

او ادامه داد: ما تا ساعت پایانی منتظر سیاوش یزدانی بودیم ولی این بازیکن نیامد و ما یک طرفه قراردادش را فسخ کردیم. آمانوف هم اعلام کرد دوست دارد بماند. ما تنها مجبور به جذب بازیکن آزاد هستیم و سه بازیکن به ریکاردو ساپینتو معرفی کردیم و اگر یکی از آنها را تأیید کند سراغ بازیکن مذکور می‌رویم.