پشت پرده ماجرای کنایه بازیکن جنجالی به مربی استقلال!

سیاوش یزدانی که به تازگی از استقلال کنار گذاشته شده است، روز گذشته در صفحه شخصی‌اش از هواداران این تیم خداحافظی کرد. او که در بخشی از متن خداحافظی‌اش ضمن کنایه به علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال کنایه‌ای هم به مربیان ایرانی حاضر در کادرفنی ریکاردو ساپینتو زد که می‌دانستند او با زور آمپول بازی کرده ولی اشاره‌ای به این موضوع نکرده‌اند.

پیگیری‌ها اما نشان می‌دهد اظهارات یزدانی خیلی منطبق بر واقعیت نیست. منظور صحبت‌های یزدانی به خسرو حیدری بود که یکی از دستیاران ساپینتو در استقلال است. حیدری در بازی با تراکتور تبریز گفته بود که یزدانی با چه شرایطی بازی کرده است. ناراحتی یزدانی به این موضوع برمی‌گردد که چرا مربیان و بازیکنان هیچ واکنشی به جدایی او نشان نداده‌اند. 

یزدانی به دلیل بروز برخی اتفاقات و حواشی که داشته است از چشم هواداران استقلال هم افتاده است، او پس از شکست استقلال برابر تراکتور تبریز به کنایه گفته بود هوادار با یک باخت پشت تیمش را خالی نمی‌کند اما مهم‌ترین حاشیه یزدانی به اظهارات چند ماه پیش او بازمی‌گردد که گفته بود زمان محمود فکری با تمام وجود برای استقلال بازی نمی‌کرده است، اظهارنظری که برای او خیلی گران تمام شد. 

پشت پرده ماجرای کنایه بازیکن جنجالی به مربی استقلال!