اخبار استقلال| ساپینتو این سه مهاجم را نمی‌خواهد!

ساپینتو سرمربی استقلال در حالی تیمش را برای بازی با ملوان آماده کرد که از عملکرد خط حمله تیمش بسیار راضی است زیرا محمد محبی در کنار مهدی قائدی و ارسلان مطهری شرایط بسیار خوبی در تیم ایجاد کردند و به هماهنگی کامل رسیدند.

پیش از این صحبت از حضور پیمان بابایی در ترکیب خط حمله استقلال بود زیرا این بازیکن که مدتی بیمار شد پس از بهبودی به تمرینات بازگشته و می‌تواند استقلال را همراهی کند اما ساپینتو قصد دست زدن به ترکیب ایده آل فعلی اش را ندارد.

سرمربی استقلال معمولا از مطهری در خط حمله راضی است و دیگر مهاجمان استقلال را در نیمه دوم به میدان می‌فرستد و با اینکه ارسلان مطهری چند دیداری بود که گلزنی نکرد اما سرمربی استقلال گزینه‌ای بهتر از وی را سراغ ندارد! او روز گذشته با گلی که به ملوان زد پاسخ اعتماد سرمربی پرتغالی تیمش را داد.

سجاد شهباززاده، آرمان رمضانی و پیمان بابایی دیگر مهاجمان استقلال هستند که با وجود شرایط نسبتا خوب، راهی در ترکیب استقلال ندارند و ذخیره مطهری هستند زیرا وی با وینگرهای استقلال هماهنگ است. دیگر بازیکنان مورد تایید سرمربی تیم برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت نیستند و باید از روی نیمکت استقلال را همراهی کنند مگر اینکه هرکدام از این مهاجمان در ترکیب استقلال تغییراتی ایجاد کنند!

ساپینتو این سه مهاجم را نمی‌خواهد!

رمضانی هم که روز گذشته به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمده بود برای استقلال گلزنی کرد تا نشان دهد مهره مطمئنی روی نیمکت این تیم است.