چادر ملو فاتح دیدار سنگین مدعیان

دور رفت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های سری A دسته یک مردان ایران امروز (سه‌شنبه 9 اسفند) با دو دیدار در سالن والیبال فدراسیون پیگیری شد.

در دومین دیدار که از ساعت 18 آغاز شد، تیم‌های چادر ملو اردکان و رازین پلیمر به مصاف هم رفتند، دیداری که اردکانی‌ها به دنبال کسب سومین پیروزی برابر حریف بودند زیرا چادرملو در دیدار دور رفت و برگشت مرحله گروهی رازین را شکست داده بود. شاگردان کامبیز یعقوبی در تیم اردکان در این مسابقه سه بر یک حریف را از پیش رو برداشتند تا یک گام به دیدار نهایی لیگ دسته مردان سال 1401 بردارند.

رازین پلیمر در ست دوم این دیدار 25 بر 22 حریف خود را شکست داد، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 27 بر 25 و 25 بر 17 نتیجه را به چادر ملو واگذار کرد تا نماینده اردکان به نوزدهیمن برد خود در این رقابت‌ها دست یابد. ابراهیم عشق‌دوست و مجید محسنی شوشتری ناظران فنی و داوری این دیدار بودند که به مدت 145 دقیقه طول کشید.

مهدی نویدی، مهرداد شوشتری و محمدرضا کاویانی نیز به عنوان داوران اول، دوم و ویدئوچک قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند که 100 تماشاگر شاهد رقابت‌ دو تیم بودند. دیدار برگشت این دو تیم، ساعت 15 روز پنج‌شنبه در سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم، روز شنبه 13 اسفندماه تیم‌ها به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

چادر ملو در مجموع با 16 برد و 47 امتیاز به عنوان تیم اول گروه دوم راهی مرحله پلی‌آف شد و در مرحله یک چهارم نهایی نیز در دو مسابقه متوالی موفق به شکست و حذف کندوان شمال نور شد. اما تیم رازین پلمیر که در مرحله مقدماتی با 13 برد و 39 امتیاز با قرار گرفتن در جایگاه سوم گروه دو به مرحله بعد راه یافت، با شکست مس سونگون موفق به حضور در مرحله نیمه‌نهایی شد.

در نخستین دیدار دور رفت مرحله نیمه‌نهایی سری A لیگ دسته یک مردان تیم گل‌گهر سیرجان موفق به شکست دخانیات شد تا یک گام به دیدار نهایی این رقابت‌ها نزدیک شود.

گفتنی است، تیم‌های برنده علاوه بر صعود به دیدار نهایی سری A لیگ دسته یک مردان سال 1401، سهمیه لیگ برتر مردان سال 1402 را به دست می‌آورند و نمایندگان سیرجان و اردکان با پیروزی امروز در آستانه صعود به لیگ برتر قرار گرفتند تا از این شهرها نماینده دوم لیگ برتری شود. ایفاسرام از اردکان و فولاد سیرجان ایرانیان تیم‌های فعلی این شهرها در لیگ برتر مردان هستند.