اخبار استقلال/ انتقاد تند شایان مصلح از داور بازی استقلال

شایان مصلح  پس از بازی جنجالی و حساس تیم‌های فوتبال استقلال تهران و گل‌گهر در ورزشگاه آزادی ، تاکید کرد: بازی پرفشاری بود و این را از قبل می‌دانستیم. در زمان خوبی هم به گل رسیدیم اما نمی‌دانم چرا روند بازی‌ها اینگونه پیش می‌رود و گویا قسمت این است که برابر استقلال همه چیز در فوتبال خلاصه نشود.

وی ادامه داد: در بازی که می‌توانستیم برنده باشیم با دو اشتباه داوری نتیجه را واگذار کردیم. در صحنه گل اول، روزبه چشمی روی کی‌روش خطا کرد و همان توپ گل شد. در صحنه دوم هم داور به اشتباه پنالتی گرفت تا گل دوم را دریافت کنیم.

او تصریح کرد: مگر می‌شود در تقابل دو تیم این همه پنالتی گرفته شود. همین داور امروز، در دیداری که برابر استقلال و سپاهان داشتیم پنالتی اشتباه گرفت. اعتقاد دارم داوران ما انسان‌های شریفی هستند اما ۶ یا ۷ بار در تقابل دو تیم پنالتی گرفته شده مگر چنین چیزی وجود دارد؟

مصلح گفت: قرار نیست همه صحنه‌های ۵۰،۵۰ یا ۶۰ به ۴۰ را به سود حریف بگیرند، اگر قرار است چنین کاری بکنند بگویند ما نیاییم و ۹۰ دقیقه تلاش نکنیم. اگر بدانیم قرار است چنین شود برای دورهمی کنار هم جمع شده و ۹۰ دقیقه می‌دویم و بعد امتیاز را به تیم حریف بدهند.