اخبار پرسپولیس/ ادامه اعتراض‌های گل‌محمدی به وضعیت داوری

در حالی که داور بازی دیروز یک گل سالم را برای سپاهان نادیده گرفت، یحیی گل محمدی باز هم از اشتباهات داوری گلایه کرد.

در حالی که خیلی ها منتظر بودند یحیی گل محمدی پس از چند هفته سکوت حرف های تازه و جدیدی بزند، سرمربی سرخ ها باز هم همان حرف های تکراری را بر زبان آورد و بدون اینکه به اشتباهات فنی تیمش اشاره کند، همچنان معتقد به این است مشکل پرسپولیس تصمیمات داوری است نه مسائل داوری.

یحیی پس از چند هفته سکوت، روز قبل درباره مبالغ دریافتی حرفی نزد و درباره اینکه در چند دیدار گذشته به‌دلیل برخی ناراحتی‌ها در نشست‌های خبری شرکت نمی‌کرد و اکنون که به نشست آمده، چه گلایه‌هایی دارد، گفت:

اتفاقاتی در چند ماهه اخیر افتاد. نمی‌خواهم مسائل را باز کنم، هم داخل تیم، هم بیرون و هم بابت وضعیتی که در داوری داشتیم، یکسری مسائل وجود دارد. از داوری ضربه خورده‌ایم و در بحث اشتباهات داوری تیم ما قطعاً در صدر جدول قرار دارد.

جالب اینجاست یحیی در روزی به دو اشتباه داوری در این بازی اشاره کرد که در همان روز داوری اشتباه تاثیرگذاری را به نفع پرسپولیس داشت. به گونه ای که گل دقیقه 22 سپاهان سالم بود و کمک‌داور دوم در این صحنه اشتباه کرد چرا که دو مدافع پرسپولیس آفساید را پر کرده بودند. گفتنی است ابراهیم میرزابیگی، تورج حق‌وردی، حیدر سلیمانی، غلامرضا جباری، نوذر رودنیل 5 کارشناس داوری بودند که درستی این گل را تایید کردند و برخلاف چند هفته گذشته که پرسپولیس از داوری ها ضرر کرد در بازی دیروز اشتباه داوری که در نتیجه بازی تاثیر بگذارد، گریباگیرش نشد.