توقف اتحاد کلبا در شب جنجالی مجیدی

دیدار تیم‌های اتحاد کلباء و النصر در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های فوتبال ادنوک لیگ امارات از ساعت ۲۰ با قضاوت احمد عیسی درویش برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

شاگردان فرهاد مجیدی توانستند خیلی زود در دقیقه ۳ توسط برایان رامیرز به گل اول خود دست پیدا کنند و شروع طوفانی در این دیدار حساس داشته باشند. فرهاد مجیدی که سابقه بازی در تیم الوصل را دارد، خیلی دوست داشت بتواند در این دیدار خانگی ۳ امتیاز کامل را بدست بیاورد.

در دقیقه ۱۰ بازی سلطان الزعبی با یک خطای سختگیرانه علی صالح مهاجم تیم فوتبال الوصل را در مخوطه جریمه سرنگون کرد و داور این دیدار اعلام خطای پنالتی کرد.

عیسی الهوتی سنگربان کلباء توانست پنالتی فابیو دی لیما را به‌خوبی مهار کند اما عیسی درویش به صورت عجیبی دستور به تکرار ضربه داد که باعث عصبانیت و اعتراض نیمکت تیم کلبا به خصوص مجیدی شد.

داور این دیدار اعتقاد داشت که دروازه‌بان کلبا قبل از ضربه حرکت کرده است اما تصاویری تلویزیونی نشان می‌داد که پای الهوتی روی خط دروازه بود. مجیدی با تبلت صحنه پنالتی را مشاهده کرد و بعد از اطمینان از سالم بودن حرکت دروازه‌بان خود به شدت اعتراضات خود افزایش داد، تا جایی که در دقیقه ۱۵ بازی جایی که همه فکر می‌کردند که داور بازی برای کمک از VAR به کنار زمین آمده باشد، اما داور بازی با کارت قرمز مستقیم مجیدی را از زمین اخراج کرد.

کارت قرمز داور به عصبانیت مجیدی افزود و سرمربی ایرانی کلبا تا دقایقی در شوک این تصمیم داورد قرار داشت و سرانجام به سختی زمین بازی را ترک کرد و از روی سکوها ادامه بازی را تماشا کرد.

پنالتی تکرار شده نیز توسط لیما به گل تساوی تبدیل شد و این نتیجه تا پایان کار باقی ماند. این دومین اخراج مجیدی در قامت سرمربی تیم کلبا در لیگ امارات بود.

این دیدار به غیر از مجیدی ۲ اخراجی دیگر از الوصل نیز داشت، پوبلته(۷۶) و سیدیبه(۱۱+۹۰) توسط احمد عیسی درویش از زمین بازی اخراج شدند.

با این نتیجه اتحاد کلبا با ۲۶ امتیاز در رتبه هشتم قرار گرفت و در مقابل الوصل با ۴۰ امتیاز در رتبه سوم ایستاد.