تاریخ و ساعت بازی استقلال و هوادار در فروردین 1402

استقلال و هوادار در هفته بیست و ششم لیگ برت فوتبال کشور مسابقه ای حساس را برگزار می کنند.

استقلال  در هفته بیست و پنجم بازی‌ها و در استادیوم شهر اراک بازی سختی را در برابر آلومینیوم پشت سر گذاشت و در نهایت با گل مهدی قایدی یک بر صفر برنده شد و به سه امتیاز حیاتی دست یافت تا هم چنان در کورس قهرمانی باقی بماند.

بعد از این بازی با درخواست بازیکنان و تصمیم ریکاردو ساپینتو تمرینات تیم استقلال به مدت 48 ساعت تعطیل شد. اتخاذ این تصمیم از سوی سرمربی تیم استقلال به این خاطر نبود که تیم در مصاف بعدی با هوادار بازی آسانی را پیش رو دارد. اتفاقا استقلال در بازی رفت به سختی و با یک گل که توسط محمد محبی به ثمر رسید، تیم هوادار را شکست داد و در دو بازی دوستانه ای که در جریان فصل با این تیم انجام داد، در یک بازی به تساوی یک بر یک رسید و در بازی دیگر دو بر یک شکست خورد.

استقلال از سوم اسفند تمرینات سخت و پرفشار را برای بازی‌ها پشت سر گذاشته و در شرایطی که باشگاه درصدها و پاداش‌های معوقه را پرداخت نکرده است،  بازیکنان این تیم در تمرینات حاضر شدند تا از سد حریفان بگذرند و این ماموریت به خوبی انجام شد.

استقلال و هوادار

خستگی ناشی از فشار تمرینات و هم چنین بازی‌ها موجب شد تا ریکاردو ساپینتو با این درخواست از سوی بازیکنان خود موافقت کند. یکی دیگر از دلایلی که موجب شد تا سرمربی پرتغالی استقلال با این درخواست موافقت کند، این است که بازی با هوادار درفاصله 8 روز بعد از بازی با آلومینیوم اراک برگزار می شود.

یعنی یک روز بیشتر  از فاصله ای که بین بازی قبلی و آلومینیوم وجود داشت. نکته مهم دیگر اینکه استقلال اگر شنبه ریکاوری می کرد، به طور حتم روز یکشنبه استراحت می‌کرد. به واقع ریکاردو ساپینتو تنها یک روز به آبی پوشان مرخصی داد نه 48 ساعت.

استقلال به زعم برخی از بازیکنانش این فصل چه در ابتدای فصل و چه در تعطیلات زمستانی یکی از سخت ترین تمرینات بدنسازی تیم های لیگ برتری را پشت سر گذاشته است و فردا هم مربی بدنساز خارجی استقلال فشار تمرینات را بیشتر خواهد کرد تا 24 ساعت تعطیلی بیشتر اصلا در بدن بازیکنان نمود نداشته باشد.

این 48 ساعت تعطیلی اصلا به خاطر اینکه کادر فنی استقلال تصور کند، بازی آسانی در برابر هوادار پیش رو دارد نبوده و ریکاردو ساپینتو به واقع با اتخاذ این تصمیم تلاش کرده شرایط روحی و روانی تیمش را در ادامه بازی ها بیشتر کند. آنهم در روزهایی که هیچ پالس مثبتی از سوی باشگاه برای بازیکنان فرستاده نمی‌شود و آنها ماه‌های متوالی است که نه از باشگاه درصد می‌گیرند و نه پاداش پیروزی‌های سختی که به دست می‌آورند.

تاریخ بازی استقلال و هوادار

استقلال و هوادار شنبه 26 فروردین 1402 به مصاف هم می روند

ساعت بازی استقلال و هوادار

استقلال و هوادار راس ساعت 19:30 با هم رودر رو می شوند.