هدف نساجی از جذب مربی اسپانیایی

ایزد سیف‌الله پور درمورد انتخاب کارلوس هرناندز به عنوان سرمربی جدید نساجی ، اظهار داشت: باید از زحماتی که حمید مطهری در این فصل برای ما کشید تشکر کنم‌. او  از مربیان خوب و بااخلاق فوتبال کشور است. متاسفانه انتظارات ما در نیم فصل دوم محقق نشد. ۱۱ هفته نتیجه نگرفته بودیم و هواداران انتظار بیشتری داشتند که باید به نظر آن‌ها احترام می‌گذاشتیم. در جلساتی که با هیات مدیره برگزار کردیم تصمیم گرفتیم طبق توافق با مطهری از هم جدا شویم. برای او و کادرفنی‌اش هل جا هستند آرزوی موفقیت می‌کنم. قطعا او به عنوان یک مربی خوب و خوش‌نام فوتبال کشور آینده درخشانی خواهد داشت.

وی درمورد اینکه آیا مطهری حقوقش را کامل دریافت کرد، توضیح داد: مطمئن باشید در نساجی حق و حقوق کسی خورده نمی‌شود.

مدیرعامل نساجی درمورد مدت زمان قرارداد هرناندز، گفت: او تا پایان فصل آینده با نساجی قرارداد دارد. هرناندز مربی جوان ۳۸ ساله‌ای است که سابقه حضور در لیگ حرفه‌ای عربستان و باشگاه الشباب را دارد. به کار آکادمی خیلی خوب آشنا است. یکی از بحث‌های ما نگاه ویژه به بحث آکادمی نساجی است. ما یک باشگاه خصوصی هستیم و باید بتواند از بازیکنان خودش درآمدزایی کند. خوشبختانه نگاه هرناندز هم به بحث آکادمی است و امیدواریم بتواند بازیکنان خوبی را تحویل نساجی بدهد.

سیف‌الله پور درخصوص برنامه‌‌های این تیم با هرناندز توضیح داد: نگاه ما پنج بازی باقی‌مانده لیگ برتر، جام حذفی و آماده‌سازی یک تیم خوب برای لیگ قهرمانان است.

وی درمورد جدایی دستیاران مطهری از نساجی، گفت: طبیعی است مربیان وقتی با هم می‌آیند با هم می‌روند. فردا جلسه‌ای با هرناندز می‌گذاریم و برنامه‌هایش را به ما می‌دهد. هرچه نیاز داشته باشد برایش فراهم می‌کنیم.

مدیرعامل نساجی درخصوص احتمال حضور دستیار خارجی در کادرفنی این تیم، پاسخ داد: برای این ۵_۴ بازی خیر اما اگر نیاز داشته باشد نیازهایش را درمورد کادرفنی مرتفع خواهیم کرد و مشکلی نیست.

سیف‌الله‌پور درمورد اینکه از ابتدا هم به نظر می‌رسید نساجی قصد دارد با مربی خارجی در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، گفت: نگاه هیات مدیره تشکیل یک تیم قوی برای این مسابقات بود. یکی از گزینه‌های ما نیز خارجی بود و حتی قبل از شروع فصل با سرمربی فعلی تیم ملی عراق هم صحبت کردیم. اکنون نیز با هرناندز برای فصل آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی درخصوص احضارش به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، عنوان کرد: برای من جالب بود که به کمیته اخلاق دعوت شدم. از دوستان تشکر می‌کنم اما از کشوری‌فرد سوال دارم وقتی تعاملی درمورد تبلیغات محیطی با ما صحبت کرد، چرا این اتفاق افتاد. خیلی راحت بگویم صحبت من درمورد احقاق حق باشگاه خصوصی نساجی بود. خوشبختانه در بحث حرفه‌ای سازی و در طی این مراحل به ما کمک می‌کنند این اتفاقات بیفتد. یک ریال بدهی نداریم. چگونه امکان دارد اگر باشگاهی بدهی داشته باشد اجازه صدور کارت بازیکنش را نمی‌دهید؟ 

مدیرعامل نساجی تاکید کرد: در ۲ نامه گفتم اگر به حق و حقوق نساجی رسیدگی نشود و این حق داده نشود، اجازه حضور تبلیغات محیطی در داخل ورزشگاه اختصاصی خودمان را نمی‌دهیم. برای من جالب است چرا باید به کمیته اخلاق دعوت شوم؟ آیا سزای گرفتن حق مسلم باشگاه نساجی، دعوت به کمیته اخلاق است؟ بخش خصوصی هستیم. در شرایطی که هنوز برخی تیم‌ها پرداختی‌هایشان را انجام نداده اند تا امروز کل بازیکنان‌مان بیش از ۷۰ درصد مبالغ قرارداد خود را گرفته‌اند. این کار قشنگ نبود‌. به هر حال به کمیته اخلاق می‌رویم و صحبت می‌کنیم. در خدمت اسدی مقدم هم هستیم اما دعوت یک مدیرعامل به کمیته اخلاق به خاطر گرفتن حق باشگاهش زشت است.

سیف‌الله‌پور درمورد آخرین وضعیت دریافت مجوز حرفه ای باشگاه نساجی، گفت:  یک تیم کامل به مدیریت خانم طریقتی این کار را انجام می‌دهد. خدا را شکر تا اینجا که با زارعی(رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای) صحبت کرده‌ام، نساجی یکی از منظم ترین تیم‌ها در این زمینه است که مدارک خود را آپلود کرده و خدا را شکر اتفاق خاصی نیست‌. تنها مشکل ما بحث استادیوم وطنی یعنی ورزشگاه اصلی ما است‌‌. آرزوی من، مالک، هیات مدیره و هواداران نساجی میزبانی از بازی‌های لیگ قهرمانان در وطنی است اما اگر امکاناتش جوابگوی بازرسان AFC نباشد، به لطف ساکت و عزیزان باشگاه سپاهان ورزشگاه نقش جهان اصفهان را معرفی کردیم.

وی درمورد  دلیل معرفی نشدن ورزشگاه آزادی، پاسخ داد: این ورزشگاه در اختیار پرسپولیس و استقلال است. ۲ تیم بیشتر نمی‌توانند آن را انتخاب کنند. ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد نیز معذوریت هایی دارد‌. حتی زمانی که بازی‌های ما در این ورزشگاه بدون تماشاگر بود سخت‌گیری هایی داشتند اما به هر حال ورزشگاه نقش جهان مشگل خاصی ندارد.