جدیدترین خبر از پرسپولیس|  گلایه تند ستاره این روزهای پرسپولیس

گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی تیم پرسپولیس با ۹ گلی که در لیگ و جام حذفی به ثمر رسانده گلزن‌ترین مدافع حال حاضر فوتبال ایران محسوب می‌شود. مدافعی که با دو گلی که در مقابل مس کرمان از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند بدون شک مهم‌ترین نقش را در پیروزی با ارزش خارج از خانه تیمش داشت. به همین بهانه گفت‌وگویی با گل‌زن‌ترین بازیکن پرسپولیس داشتیم که اتفاقا در دربی رفت هم به نوعی در گل‌زنی دبل کرده بود.

برد خوبی مقابل مس در خارج از خانه کسب کردید. امکان این وجود نداشت با توجه به تفاوت کیفیت فنی تیم‌تان با میزبان با نتیجه‌ای پرگل‌تر و به نوعی راحت‌تر برنده شوید؟

از بابت برد خیلی خوشحالم و همان‌طور که همیشه گفتم بازی‌ها در ایران به گونه‌ای است که همه تیم‌ها رقابتی هستند و هیچ بازی آسانی وجود ندارد مخصوصا بازی‌های خارج از خانه که کار سخت‌تر و با اهمیت‌تر است. خوشحالم در مقطعی حساس در خارج از خانه به سه امتیاز که هدف‌مان بود رسیدیم.

 دو پنالتی تیمت را گل کردی اما به نظررسید قبل از پنالتی دوم کمی استرس بیشتری داشتی. واقعا چنین شرایطی داشتی؟

هر دو پنالتی حایز اهمیت بود اما پنالتی دوم خیلی مهم بود چون تیم‌مان در خطر از دست دادن برتری‌اش بود و در نتیجه استرس زیادی داشت و اگر آن پنالتی را از دست می‌دادیم ممکن بود فاجعه رخ دهد.

در موقع پنالتی زدن خصوصا پنالتی اول با لیزر زدن روی تو مشکل داشتی. این مساله چقدر برایت مشکل درست کرد تا به دردسر بیفتی و تمرکزت به هم بخورد؟

به کسانی که لیزر به ورزشگاه می‌آورند باید بگویم که آن‌ها دشمن فوتبال هستند و اخلاق ندارند. من شگفت‌زده هستم آن‌ها که در ورزشگاه هستند چگونه به این افراد اجازه می‌دهند لیزر به ورزشگاه بیاورند. از هواداران خودمان هم می‌خواهم لیزر به ورزشگاه نیاورند چون لیزری که به من خورد خصوصا روی پنالتی دوم خیلی شرایط را برای من سخت کرد.

گولسیانی

 بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ و جام حذفی هستی. فکر می‌کنی قادر هستی تعداد گل‌ها را به ده یا بیشتر از آن برسانی؟

من تاکنون شش گل در لیگ برتر و سه گل در جام حذفی زده‌ام اما حقیقتا نمی‌دانم چه اتفاقاتی در آینده رخ خواهد داد.

 به نظر رسید بعد از این‌که پنالتی اول را گل کردی شادی متفاوتی داشتی؟

من روی هر دو گلی که زدم شادی بعد از گل انجام دادم.

 خیلی از هواداران پرسپولیس به‌دلیل سه اخطاره بودن تو و ۹ بازیکن دیگرهم‌تیمی‌ات نگران محرومیت احتمالی تو و همبازیانت برای دربی بودند.چگونه مدیریت کردی که کارت دیگری نگرفتی و برای دربی محروم نشدی؟

فکر می‌کنم در ۱۵ بازی اخیر کارت زردی نگرفتم اما مدیریتی نکردم که این اتفاق بیفتد. درواقع در فوتبال این اتفاق در طول بازی ممکن است به وجود آید اما من در طول بازی به گرفتن یا نگرفتن کارت فکر نمی‌کنم.

 با برد پرگلی که استقلال کسب کرد و بالاتر از تیم‌تان قرار گرفت، دربی حکم فینال را پیدا کرد. با وجود این می‌توانی باز هم در دربی گل بزنی و این بار تیمت را به پیروزی حساس برسانی؟

بازی سختی خواهد بود .استقلال یک تیم جنگنده و رقابتی است اما دربی فینال نخواهد بود چون سپاهان هم هست که در ماراتن قهرمانی هست و جزو تیم‌هایی است که در کورس قرار دارد. به همین دلیل هم جنگ قهرمانی در بازی آخر مشخص خواهد شد.