عصبانیت سرمربی مشهور از سوال یک خبرنگار: مزخرف نگو!

پپ گواردیولا ، سرمربی منچسترسیتی ، در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره آمادگی جسمانی تیمش عصبانی شد و ادعاها درباره کمبود آمادگی جسمانی سیتی را «مزخرف» دانست.

منچسترسیتی فردا در خانه‌اش ورزشگاه اتحاد در حالی در یکی از بزرگ‌ترین دیدارهای فصل به مصاف آرسنال می‌رود که در حال حاضر با توپچی‌های صدرنشین 5 امتیاز فاصله دارد؛ هر چند تیم پپ دو بازی کمتر از آنها انجام داده است.

آرسنال در بخش عمده این فصل لیگ برتر صدرنشین بوده اما بعد از رضایت دادن به تساوی در سه بازی قبلی‌اش ابتکار عمل را به سیتی واگذار کرده است. پپ گواردیولا که امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فردا شرکت کرده بود وقتی با سوال یک خبرنگار مواجه شد که ادعا کرد علت عقب افتادن قابل توجه سیتی از آرسنال در میانه‌های فصل کمبود آمادگی بدنی بازیکنان تیم بوده عصبانی شد و به او توصیه کرد «مزخرف» نگوید!

 

خبرنگار از پپ پرسید: "تیم شما در فصل‌های قبلی هم فصل را بد شروع می‌کرد چون بدن‌های سیتیزن‌ها آمادگی نداشت و هر چه به اواخر فصل نزدیک می‌شدیم اوضاع بهتر می‌شد. این فصل هم علت عقب افتادن شما از آرسنال همین بود؟"

گواردیولا در پاسخ گفت:" وقتی می‌بینم تا تیم می‌بازد می‌گویند علتش این است که بدن‌ها آماده نیست و بدنسازی مشکل دارد عصبانی می‌شوم. مزخرف نگویید. ما در حالی به اواخر فصل رسیدیم که می‌دانستیم اگر ببازیم کارمان تمام است. در ماه‌های اکتبر و نوامبر تیم نباید چنین شریطی داشته باشد به خصوص تیمی که می‌خواهد از قهرمانی‌اش دفاع کند."

سرمربی منچسترسیتی در ادامه توضیحاتش گفت: "ما فصل گذشته 100 امتیاز به دست آوردیم و از همان اول فصل در هر بازی طوری به میدان رفتیم که انگار با فینال روبه‌رو هستیم. ولی حالا آن شرایط را نداریم. واقعیت این است که چند ماه گذشته هم در لیگ بازی کردیم هم در جام حذفی هم در جام اتحادیه و هم در چمپیونزلیگ. ولی باز هم موفق شدیم در حالی وارد این فاز تعیین‌کننده لیگ بشویم که تقدیر خودمان در دست خودمان است. حالا همه چیز به این بازی بستگی دارد. اگر آنها ببرند سرنوشت‌شان در دست خودشان می‌افتد و اگر ما ببریم سرنوشت‌مان را در دست خودمان خواهیم داشت."