پایان رونالدو/ رونالدو سرمربی النصر را سرزنش کرد

ستاره سابق منچستر یونایتد ، کریستیانو رونالدو در شکست دیشب تیم النصر در جام حذفی عربستان در ترکیب این تیم حضور داشت و بار دیگر در انتهای بازی از مخفی کردن عصبانیت خود عاجز بود. 

رونالدو که به طور واضح آرامش خود را از دست داده بود هنگامی که  به آرامی به سمت رختکن قدم بر میداشت، در حالی که سر خود را تکان میداد، نگاهی از سر عدم رضایت به نیمکت تیم خود انداخت. او پس از سوت پایان نیمه اول بازی و در حالی که تیمش 1-0 عقب افتاده بود با خشم به کادر مربیگری النصر واکنش نشان داد. 

رونالدو که بک موقعیت طلایی را از فاصله نزدیک در دقایق ابتدایی بازی از دست داد، شروع به اعتراض به کادر مربیگری تیم النصر کرد. او و تیمش با گل دقیقه ۲۳ جین دیوید بوگل بازی را با نتیجه 1-0 به تیم الوحده واگذار کردند، ستاره پرتغالی با چهره ای سرخورده، بلافاصله پس از سوت پایان بازی از زمین خارج شد.

 رونالدوی پرتغالی پس از پیوستن به این تیم عربستانی چند ماه پر تلاطم را تجربه کرده است، با وجود اینکه او ۱۱ گل در ۱۱ بازی لیگ به ثمر رسانده است. اتفاق جنجال برانگیز قبلی که بین او و طرفداران تیم النصر رخ داد، مربوط به زمانی است که رونالدو بعد از باخت النصر به رقیب اصلی شان در کورس قهرمانی یعنی الهلال، با تشویق مسی توسط طرفداران تیم النصر بدرقه شد و در تلافی این اتفاق واکنش زشتی رو به هواداران نشان داد.

این اولین بار نیست که واکنش‌های جنجال‌برانگیز رونالدو سوژه اخبار می شود، او همچنین ابتدای ماه، در مشاجره پس از بازی تیمش مقابل تیم الفیحه در مسابقات لیگ، هنگامی که تیمش به تساوی 0-0 بسنده کرده بود، بازیکنان تیم حریف را به وقت کشی متهم کرد. هم‌چنین در ماه مارس، او با عصبانیت زمین بازی را ترک کرد و به یک بطری آب لگد زد،این اتفاق هنگامی افتاد که تیمش 1-0 بازی را به الاتحاد واگذار کرده بود.

بنظر شما تصمیم رونالدو برای پیوستن به این تیم عربستانی و همین‌طور رفتار های اخیر او، باعث لکه دار شدن کارنامه ی پر افتخارش شده است؟