چهره واقعی و شوکه کننده رونالدو سوژه کاربران شد

در روزهای گذشته اخبار و شایعات عجیب و ناخوشایندی حول محور رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان را گرفته است.

از جمله این حاشیه ها می توان به نقش رونالدو در اخراج سرمربی سابق النصر و همچنین اختلافات او با نامزدش جورجینا اشاره کرد.

البته پس از برکناری گارسیا از تیم النصر، کاپیتان تیم ملی پرتغال با انتشار یک استوری به اخراج او واکنش نشان داده و تلویحا خودش را از این شایعات تبرئه کرده است.

 

چهره واقعی و شوکه کننده رونالدو سوژه کاربران شد

چهره واقعی و شوکه کننده رونالدو سوژه کاربران شد

 

اما به هرحال برخی از رسانه های مشهور جهان رونالدو را مقصر اصلی اخراج این مربی فرانسوی دانسته اند و مدعی شده اند او در تیم های قبلی اش هم دست به این اقدام عجیب زده است.

با این وجود این ستاره محبوب دنیای فوتبال به تازگی تصویر جالبی را در اینستاگرام اش منتشر کرده که باعث تعجب مخاطبان شبکه های اجتماعی شده است.

کریس رونالدو در این استوری برخلاف همیشه که در حال خندیدن است با نمایش تصویری از چهره اخمو و بدون لبخندش رونمایی کرده است.

جنجال بنر تبلیغاتی جورجینا این بار در کویت

 اغلب طرفداران پر و پاقرص فوق ستاره فوتبال جهان در ابتدای انتقال اش به تیم النصر منتظر واکنش های جنجالی نامزدش به شرایط کشور عربستان بودند.

حتی برخی از کاربران شبکه های اجتماعی معتقد بودند جورجینا پس از یک ماه زندگی در ریاض این کشور را ترک خواهد کرد و حتی رونالدو را مجبور به فسخ قرارداد اش می کند.

اما حالا با گذشت چندین ماه از زندگی این زوج مشهور در عربستان، روند فعالیت های جورجینای ۲۸ در اینستاگرام نشان می دهد که او از زندگی لاکچری اش در این کشور بسیار راضی است.

در همین راستا حالا این مدلینگ آرژانتینی تصویری جنجال برانگیز را در صفحه شخصی اش منتشر کرده که بسیار خبرساز شده است.

او که سفیر یکی از برندهای مشهور عربستان شده در یک استوری از بنر تبلیغاتی اش در کشور کویت رونمایی کرده است.