ساپینتو یک پرسپولیسی دیگر را هم عصبانی کرد| ساپینتو رفتارش طبیعی نیست

ضیا عربشاهی در خصوص برد پرسپولیس در دربی صدم اظهار داشت: هر دو تیم دربی را بسیار خوب شروع کردند و به دنبال این بودند که بازیسازی از خط دفاع را متوقف کنند اما در این شرایط علیرضا بیرانوند نقش پررنگی داشت و با بازی پا به توپ خود پرسپوالیس را نجات داد. او یک نعمت بزرگ برای پرسپولیس است و باید قدردانش باشیم.

وی ادامه داد: بیرانوند بعد از جام جهانی بازی با پای بسیار بهتری پیدا کرده و این مسئله به رشد او کمک کرده است. استقلالی هم نتوانستند پرس خوبی انجام دهند و به همین دلیل میانه میدان را از دست دادند و بازی را واگذار کردند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه گفتم استقلال در عمق دفاع به شدت مشکل دارد و خوشبختانه در این دیدار پرسپولیس از نقاط ضعف حریف به بهترین شکل استفاده کرد و توانست برنده باشد. اگر کمی باهوش‌تر بودیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم.

وی تصریح کرد: این سه امتیاز کار ما را برای قهرمانی بسیار آسان‌تر کرد و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم برنده باشیم تا بتوانیم با کوچکترین اشتباه تیم سپاهان، به صدر جدول برگردیم. این اتفاق شدنی است و تا ثانیه آخر نباید ناامید شویم.

عربشاهی در خصوص اینکه به نظر او بهترین بازیکن پرسپولیس چه کسی بود، گفت: به نظر من وحید امیری بهترین بازیکن پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال بود. او در خدمت تیم است و تمام جنگ‌های تن به تن را برد و توانست در تمام صحنه‌ها تاثیر گذار باشد. زندگی سالم رمز موفقیت این بازیکن است.

وی با انتقاد از عملکرد دانیال اسماعیلی فر، اظهار داشت: او ۵۰ درصد عملکرد خود در سپاهان را هم در پرسپولیس نشان نداده و نباید بی دلیل از بازیکنی تعریف کنیم. دانیال در پرسپولیس کار مهمی انجام نداده و باید بداند اگر موفق شده چند پاس گل بدهد به خاطر کار تیمی بوده است.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: به نظر من رامین رضاییان در این پست بهترین بازیکن است. او در فاز حمله بی‌رقیب و برای هر تیمی یک نعمت است. دلیل جدایی او را نمی‌دانم و امیدوارم اسماعیلی فرد بتواند انتظارات را برآورده کند.

عربشاهی در خصوص اعتراض های ساپینتو در پایان دربی، اظهار داشت: او از زمان بازیکنی بسیار پرحاشیه بوده و متاسفانه رفتارهایش اصلا طبیعی نیست. ساپینتو با داد و بیدادهای بی‌اندازه اعتماد به نفس بازیکنانش را از بین برد و در شکست استقلال نقش پررنگی داشت.

ساپینتو یک پرسپولیسی دیگر را هم عصبانی کرد| ساپینتو رفتارش طبیعی نیست

وی با گلایه از رفتار بازیکنان و مربیان فوتبال ایران، گفت: متاسفم که امروز هر تیمی شکست می‌خورد داور را مقصر می‌داند و هر چه دلش می خواهد به آنها می‌گوید. در زمان ما با وجود اینکه دربی‌ها خیلی جذاب‌تر بود اما همه با هم دوست بودیم و شکست‌های خود را گردن کسی نمی‌انداختیم.

عربشاهی تاکید کرد: مقصر تمام این اتفاقات مدیران تیم‌ها هستند زیرا آنها باید در قرارداد بازیکنان و مربیان بندهایی را قرار دهند تا کسی به خودش اجازه ندهد هر حرفی به زبان بیاورد. داوران ما به اندازه کافی مظلوم هستند پس بهتر است به خودمان اجازه ندهیم به آنها بی احترامی کنیم.