طعنه سنگین یک پرسپولیسی به بیرانوند پس از اقدام زشت مقابل استقلال

پرسپولیس موفق شد در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی تیم گل گهر سیرجان را حذف کرده و به نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کند. حالا به نظر می‌رسد تیم پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی در هر دو جام یعنی لیگ برتر و جام حذفی باشد.

بهروز سلطانی در خصوص شرایط فعلی این تیم می‌گوید: پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر و یکی از چهار تیم حاضر در نیمه نهایی جام خذفی است. در نیمه نهایی هم به اعتقاد من قرعه مناسبی نصیب این تیم شد. پرسپولیس بهترین فرصت را دارد که در نیمه نهایی جام حذفی شکست عجیب در لیگ برتر مقابل این تیم را جبران کند.

او ادامه می‌دهد: تیم هوادار در بازی برگشت لیگ برتر روی یک ضدحمله پرسپولیس را غافل‌گیر کرد و گل سه امتیازی به این تیم زد. این در حالی بود که پرسپولیس از همه نظر نسبت به این تیم سر بود و نباید آن مسابقه را می‌باخت. آن شکست همه ما را ناراحت کرد و باعث شد پرسپولیس برای رسیدن به صدر جدول خیلی سختی بکشد. حالا هوادار حریف نیمه‌نهایی پرسپولیس شده و من فکر می‌کنم بچه‌ها انگیزه بسیار زیادی برای پیروزی در این دیدار داشته باشند.

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس در دهه ۶۰ در خصوص تقابل احتمالی این تیم و استقلال در فینال جام حذفی نیز تصریح می‌کند: خیلی دوست دارم پرسپولیس و استقلال در فینال به هم بخورند و شاهد یک دربی دیگر باشیم اما اول باید تیم‌های خوب هوادار و نساجی مازندران را پشت سر بگذارند که هیچ‌کدام را نمی‌توان ازپیش‌بازنده خواند. با این وجود تماشای یک دربی دیگر و این بار در جام حذفی می‌تواند برای فوتبال‌دوستان یک سورپرایز باشد.

گلر پیشین تیم ملی ضمن اشاره به صحبت‌های اخیر علیرضا بیرانوند پس از شکست دادن گل گهر سیرجان، یادآور می‌شود: من قبلا هم گفتم که بیرانوند نباید برای استقلالی‌ها آن‌طور کُری می‌خواند. خود ما هم در سال ۶۵ توانستیم ۳ گل به استقلال بزنیم و دربی یک‌طرفه‌ای را ببریم ولی هرگز برای مرحوم ناصرحجازی که الگو و دوست نازنین من بود یا استقلالی‌ها کُری نخواندیم. من علیرضا بیرانوند را خیلی دوست دارم و می‌گویم در اوج پختگی فنی قرار دارد. او در حال حاضر بی‌تردید شماره یک ایران و یکی از دو گلر برتر قاره آسیاست. بنابراین نیازی به کُری خواندن ندارد و البته به شکلی تلویحی از دل  استقلالی‌ها درآورد اما باید همیشه به خاطر داشته باشد که یک گلر ملی است.

بهروز سلطانی در پایان به بازی با پیکان اشاره کرده و می‌گوید: سه بازی بسیار مهم و حساس برای پرسپولیس باقی مانده که هر کدام بسیار مهم هستند. پرسپولیس صدرنشین لیگ است و نباید به هیچ عنوان بلغزد و این شرایط در جدول را از دست بدهد. بازی با پیکان و تیم‌های مجتبی حسینی هم اصلا و ابدا راحت نیست. این تیم درست است که سه گل از نساجی خورد اما پرسپولیس نه به این نتیجه باید توجهی کند و نه نگاهی به جدول و رتبه پیکان داشته باشد.این بازی بسیار مهم است و سه امتیاز آن از نان شب واجب‌تر است. نکته‌ای که مشهود است اعتمادبه‌نفس و شرایط ذهنی خوب تیم پرسپولیس است. مطمئن هستم که بچه‌ها با ارائه یک بازی هوشمندانه پیکان را پشت سرگذاشته و صدر جدول را به تیم دیگری واگذار نخواهند کرد.

طعنه سنگین یک پرسپولیسی به بیرانوند پس از اقدام زشت مقابل استقلال