همه گزینه‌ها روی میز پاری سن ژرمن!

پاری‌سن‌ژرمن به احتمال زیاد 2 نفر از 3 ستاره بزرگ خود را در تابستان جاری از دست خواهد داد. در خبری که اکیپ در شماره امروز خود منتشر کرده با تایید این موضوع تاکید شده که جدایی لیونل مسی قطعی است و نیمار نیز به احتمال زیاد سال آینده در پاریس نباشد.

اوضاع برای ستاره برزیلی چندان خوب نیست و روز گذشته گروهی از اولتراهای پاریسی با تجمع مقابل خانه او خواستار جدایی اش شدند. نزدیکان نیمار به اکیپ خبر دادند که با توجه به شرایط یاد شده بعید به نظر می رسد که او سال آینده در پاری‌سن‌ژرمن بازی کند.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیز نسبت به این اتفاق کم تمایل نیست اما مشکل بزرگ قرارداد این بازیکن تا پایان سال 2027 است. پرداخت دستمزد هنگفت نیمار اگرچه برای سران پی‌اس‌جی کار سختی نیست اما از عهده بسیاری از باشگاههایی که او را می خواهند خارج است.

با این حال باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای اساس گزارش اکیپ در نظر دارد انتقال قرضی نیمار را در دستور کار قرار داده و این گونه زمینه را برای جدایی احتمالی او فراهم نماید. در چنین شرایطی جذب او مقرون به صرفه تر بوده و باشگاههای بیشتری می توانند برای به خدمت گرفتنش با PSG وارد مذاکره شوند.

البته همه چیز به تصمیم خود نیمار بستگی دارد و باید دید که او از زندگی در پاریس دل کنده و چالشی جدید امتحان خواهد کرد یا اینکه برخلاف نظر فعلی اولتراهای پاریس، سال آینده نیز پیراهن PSG را به تن او خواهیم دید.