این تیم لیگ برتری برای بقا به چهار باخت احتیاج دارد!

شاید قابل‌باور نباشد که نفت مسجدسلیمان همچنان امیدهای خود را برای بقا در لیگ برتر به شکل پررنگی دنبال می‌کند.

در گزارشی که از آخرین تمرین تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مخابره شده، به حضور مدیرعامل این باشگاه، ابوذر شجاعی، در تمرینات اشاره شده که او ضمن امیدواری از کسب نتیجه مطلوب در دو بازی پیش رو، ابراز امیدواری کرده حریفان این تیم امتیاز از دست بدهند تا امتیاز آنها در لیگ برتر حفظ شود.

شاید از نظر شما این یک خوش‌باوری محض باشد، اما همان‌طور که ابراهیم اشکش روز گذشته در نشست خبری صحبت کرده بود، اگر این تیم یک‌درصد روی کاغذ شانس داشته باشد، باید برای تحقق صددرصدی آن تلاش کنند.

امروز روزی است که به احتمال بسیار زیاد تکلیف سقوط مسجدسلیمانی‌ها در لیگ برتر روشن خواهد شد و با توجه به اختلاف امتیازی بین این تیم و مس و نفت آبادان، اگر نتیجه‌ای جز پیروزی MIS و شکست یکی از دو تیم نفت و مس به دست بیاید، کار تمام است.

نفت باید امروز بازی خود را ببرد و دو تیم 21 امتیازی جدول ببازند یا حداقل نفت آبادان مساوی کند تا فواصل امتیازی قابل جبران باشد چون نفت در بازی رو در رو نسبت به مس شرایط خوبی ندارد.

نکته جالب اینکه با وجود شکست‌های متوالی نفت مسجدسلیمان آنها هنوز این امید را دارند تا در صورت شکست یا تساوی دو تیم نفت و مس فاصله خود را با آنها به دو یا سه کاهش دهند و پس از آن منتظر اتفاقات هفته پایانی باشند.

امروز نفت آبادان در خانه میزبان ذوب آهن است و مس کرمان هم به انزلی رفته تا برابر ملوان قرار بگیرد. جالب اینکه حریف نفت مسجدسلیمان روی کاغذ سخت‌تر از دو تیم دیگر است و باید دید در نهایت این تیم موفق به حفظ سهمیه خود در  لیگ برتر می‌شود یا همین امروز سقوط آنها به لیگ یک رسمی می‌شود.