شاهین مقابل استقلال مثل پرسپولیس نشد

 مس رفسنجان علی‌رغم تلاش زیادی که مقابل استقلال داشت و روز خوبی پشت سر گذاشته بود، در نهایت روی یک ارسال و در ادامه حرکت خلاقانه مهدی قایدی بازی بُرده را واگذار کرد، اما می‌توانست در همین روز با گلزنی مدافعان خود ازجمله شاهین توکلی امتیاز بگیرد که این اتفاق نیفتاد.

شاهین توکلی که یکی از مهره‌های مورد اعتماد محمد ربیعی طی دو فصل اخیر بوده و غیر از سه مسابقه غیبت در این فصل بخاطر محرومیت، در ۲۶ دیدار دیگر به میدان رفته، در بازی اخیرشان مقابل استقلال نیز جزء مهره‌های اصلی دیده شد که نمایش موثرش در فاز دفاعی بار‌ها از حملات آبی‌پوشان جلوگیری کرد.

توکلی که در این فصل موفق شده دو گل حساس مقابل تراکتور و ملوان انزلی برای مس رفسنجان به ثمر برساند، در دقیقه ۲۴ مسابقه با استقلال هم نزدیک بود ارسال محسن آذرباد را استفاده کند و برای دومین بازی پیاپی گلزنی کند، اما ضربه سر ایمان سلیمی و در ادامه شاهین توکلی تبدیل به گل نشد و خودِ این مدافع به جای توپ به تور چسبید.

این مدافع در کنار روز خوبی که در فاز دفاعی مقابل استقلال پشت سر گذاشت، امیدوار بود مثل تجربه دو گل برابر پرسپولیس، در جدال با آبی‌ها نیز این کار را انجام بدهد که بخت با او و تیمش یار نبود تا بدون امتیاز بازی را پشت سر بگذارند.

شاهین مقابل استقلال مثل پرسپولیس نشد