پایان قرارداد این ستاره با تراکتور

تراکتور پس از باخت سنگین و پر گل مقابل استقلال در هفته آخر، لیگ را با قرار گرفتن در رتبه چهارم جدول به پایان رساند.آرش قادری در خصوص شرایط مطلوب، نتایج و عملکرد خوب تراکتور در این فصل به خبرنگار ما گفت:با توجه به تغییرات در کادر مدیریتی و فنی فصل خوبی را سپری کردیم. بازیکنان با یکدیگر هماهنگ بودند. با یک تیم همدل و خوب توانستیم به خواسته ها و جایگاهی که استحقاقش را داشتیم با رتبه چهارم و بعد از آن کسب سهمیه آسیایی برسیم. با توجه به اتفاقاتی که در این فصل برایمان رخ داد نتایج خوبی کسب کردیم. در هجده بازی سی و شش امتیاز به دست آوردیم. در واقع به طور میانگین دو امتیاز در هر بازی که این اتفاق پس از تغییر مربی صورت گرفت.

او در مورد شکست تلخ بازی آخر و اینکه فصل را با خاطره ای خوش تمام نکردند افزود‌:آن روز فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد و امیدوارم با جبران این اتفاق دوباره دل هواداران را به دست آوریم.

قادری در مورد تجربه شخصی خود از این فصل گفت:فصل خوبی برایم رقم خورد و از عملکردم رضایت دارم و کارشناسان و مربیانی که با آنها کار کردم با من هم نظر هستند و علی رغم اینکه در دو پست بازی کردم از خودم راضی هستم. هم در پست هافبک دفاعی و هم دفاع وسط به بازی گرفته شدم و با وجود راحتتر بودن در پست دفاع وسط اما مربیان از عملکردم رضایت داشتند.

او در ادامه نسبت به اینکه مهلت قرادادش با تراکتور به اتمام رسیده است یا خیر توضیح داد:بله قرارداد من با تراکتور تمام شده است و باید دید در آینده چه پیش خواهد آمد.

بازیکن تراکتور در خصوص تاثیر داوری ها در بازی های لیگ و نبودن var در فوتبال عنوان کرد:صد در صد تاثیر گذار بود و در بازی آخر با استقلال و صحنه خطا برای آنها که پس از درگیری ایجاد شده داور مرا اخراج کرد، تمام کارشناسان اعلام کردند که خطایی صورت نگرفته بود. در این فصل نه تنها ما بلکه خیلی تیم ها از اشتباهات داوری متضرر شدند. تا var به فوتبال نیاید همین روند ادامه خواهد داشت و تغییری حاصل نمی شود.

آرش قادری