تعریف و تمجید سرپرست تیم فوتبال امید از رضا عنایتی

سرانجام و بعد از کش و قوس‌های فراوان سرمربی تیم امید ایران انتخاب شد و رضا عنایتی این سمت را برعهده گرفت تا در مسیر منتهی به المپیک پاریس یاری‌گر زیر 23 ساله‌های ایران باشد.

مهران فرقانی سرپرست تیم فوتبال امید درباره انتخاب رضا عنایتی به عنوان سرمربی این تیم به خبرنگار ما گفت: به آقای عنایتی بابت انتخابش تبریک می‌گویم. ما در ایران مربی خوب و بااستعداد زیاد داریم که شایسته این سمت بودند اما در نهایت این مسئولیت به آقای عنایتی سپرده شد.

او ادامه داد: عنایتی فوتبال خود را دیر شروع کرد، اما آنقدر آدم باهوشی است که توانست در دوران فوتبال بهترین استفاده را از توانایی هایش بکند و رکوردهای ویژه‌ای را ثبت کند. لژیونر هم شد و در تیم ملی نیز دوران خوبی داشت. این‌ها همه هوش بالای او را نشان می‌دهد و امیدوارم در تیم امید هم همانطور که دوران مربیگری اش با صعود هوادار به لیگ برتر و حفظ این تیم شروع شد، بتواند موفق باشد.

سرپرست تیم امید همچنین گفت: شخصا آرزو می‌کنم رضا عنایتی مثل دوران آقای گلی خود که رکورد ثبت می‌کرد الان هم روی نیمکت تیم امید گل طلایی بزند و طلسم چندین 48 ساله را بشکند و تیم ایران را به المپیک ببرد.

فرقانی افزود: وقتی به لیست تیم امید نگاه می‌کنید، استعدادهای فوق‌العاده‌ای را می‌بینید. بازیکنان بسیار خوبی داریم و انشاالله با همت این نفرات، برنامه ریزی مناسب فدراسیون فوتبال و دراست رضا عنایتی و همکارانش این سد 48 ساله شکسته شود.

او درباره بحث بازیکن ندادن به تیم امید که در گذشته وجود داشته، گفت: از همه ارکان فوتبال اعم از باشگاه‌ها و مربیان، رسانه‌ها و دست اندرکاران عاجزانه خواهش می‌کنم پشت تیم امید باشند و کمک کنند تا با حمایت همه جانبه امیدهای فوتبال ایران بتوانند موفقیت باشند.