اظهارات ستاره سرخپوشان ؛ به خودمان افتخار می کنیم!

گابریل ژسوس ستاره برزیلی معتقد است که آرسنال می تواند به فصل اخیرش افتخار کند. روز گذشته از چهارچوب هفته سی و هشتم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های آرسنال و ولورهمپتون در ورزشگاه امارات مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت توپچی‌ها با حساب پنج بر صفر به پیروزی رسیدند و در نهایت با 84 امتیاز در رده دوم به کار خود در این فصل پایان دادند. آن‌ها در حالی دوم شدند که اکثر فصل را در صدر جدول قرار داشتند، اما لغزش آن‌ها در هفته‌های پایانی لیگ، باعث شد تا سیتی صدر جدول را تصاحب کند.

حالا ژسوس درباره این فصل آرسنال گفت: “خوب بود. متاسفانه به جامی نرسیدیم که هدف اصلی ما بود، اما فکر می کنم که فصل بسیار بسیار خوبی داشتیم. در حال ساختن یک اتمسفر بی نظیر در داخل و خارج از باشگاه هستیم. هواداران همیشه در حال تشویق و حمایت کردن ما هستند. آن‌ها در بازی آخر نیز به استادیوم آمدند و از یک فوتبال زیبا لذت بردند. 90% فصل ما به واقع همین شکلی بود و ما به این افتخار می کنیم. حالا باید زمانی را با خانواده و دوستانم بگذرانم و سپس برای فصل آینده آماده شوم.”

گابریل ژسوس درباره مصدومیت خود گفت: “متاسفم که بخش بزرگی از فصل را به خاطر مصدومیت از دست دادم، اما می خواهم برای فصل بعدی، همیشه آماده باشم.”

اظهارات ستاره سرخپوشان ؛ به خودمان افتخار می کنیم!