نقل و انتقالات پرسپولیس| بمب شبانه یحیی شلیک شد

پرسپولیس توانست در قامت تیم قهرمان کارش را در لیگ بیست‌ودوم به پایان برساند و رسیدن سرخ‌پوشان پایتخت به مرحله فینال جام حذفی هم باعث شده تا شاگردان یحیی گل‌محمدی در یک‌قدمی فتح دومین جام هم در فصل جاری قرار گیرند که در این‌صورت، طبق قوانین سازمان لیگ عنوان قهرمانی سوپرجام هم نصیب سرخ‌پوشان پایتخت خواهد شد. با توجه به عملکرد درخشان پرسپولیس در فصل اخیر، به نظر می‌رسد که سرخ‌پوشان پایتخت در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه فعالیت حداقلی داشته باشند.

پرسپولیس کهکشانی می شود ؟ نقشه یحیی در فصل نقل و انتقالات

پرسپولیسی‌ها احتمالا با هدف حفظ ساختار تیمی‌شان وارد بازار تابستانه می‌شوند و به نظر می‌رسد که یحیی گل‌محمدی به دنبال انجام چند خرید برای تقویت فهرست تیمش است. در کنار جذب احتمالی یک مهاجم تمام‌کننده، انتظار می‌رود که با توجه به محدودیت سرخ‌ها در پست دفاع چپ، گل‌محمدی درخواست جذب یک مدافع چپ را هم ارائه کند که با توجه به تحت‌قرارداد بودن بازیکن شاخص ایرانی، احتمال جذب یک دفاع چپ خارجی در نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو محتمل به نظر می‌رسد.

دغدغه‌ای که برطرف نشد

یحیی گل‌محمدی از زمان حضورش در تیم پرسپولیس به دنبال جذب یک دفاع چپ مطمئن بوده است. گل‌محمدی که در نیم‌فصل دوم لیگ نوزدهم به پرسپولیس اضافه شد و در همان فصل توانست همراه سرخ‌پوشان پایتخت به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند، از لیگ بیستم تمرکز خود را روی تقویت سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس گذاشت.

 

نقل و انتقالات پرسپولیس| بمب شبانه یحیی شلیک شد

 

سعید آقایی در کنار علی شجاعی و علی نعمتی بازیکنانی بودند که در پست دفاع چپ به عضویت تیم پرسپولیس درآمدند اما عملکرد آقایی و شجاعی مدنظر یحیی گل‌محمدی نبود و در نقل‌وانتقالات تابستانی پیش از شروع لیگ بیست‌ودوم، گل‌محمدی هر دو بازیکن را در لیست مازاد خود قرار داد و فقط علی نعمتی را حفظ کرد و امید داشت که با تغییر پست وحید امیری، بتواند فصل موفقی را پشت سر بگذارد. پرسپولیسی‌ها در بازار تابستانه محمدمهدی احمدی را هم جذب کردند که این بازیکن جوان در نقل‌وانتقالات زمستانی با قراردادی قرضی به تیم نفت مسجدسلیمان پیوست.

یحیی گل‌محمدی که امید زیادی به جذب امید نورافکن پیش از آغاز لیگ بیست‌ودوم داشت، بعد از عدم جذب نورافکن تمرکز خود را روی استفاده از علی نعمتی و وحید امیری در پست دفاع چپ گذاشت که این دو بازیکن توانستند پاسخ مناسبی به اعتماد سرمربی پرسپولیس بدهند. با وجود عملکرد کم‌نوسان و موفق نعمتی و امیری، گفته می‌شود که یحیی گل‌محمدی برای رفع دغدغه‌اش در پست دفاع چپ، به دنبال جذب بازیکن در بازار تابستانه پیش‌رو است.

از احتمال جذب «محمدی» تا خرید خارجی

سرمربی پرسپولیس هنوز لیست بازیکنان موردنظرش را برای فعالیت سرخ‌پوشان پایتخت در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه نداده اما گفته می‌شود که یحیی گل‌محمدی قصد دارد تا نسبت به جذب بازیکن در پست دفاع چپ اعلام نیاز کند. گل‌محمدی قصد دارد که از وحید امیری بیشتر در فاز تهاجمی بهره ببرد و حضور علی نعمتی به تنهایی نمی‌تواند تضمین‌کننده شرایط سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس باشد.

گل‌محمدی هنوز واکنشی به بازگشت محمدمهدی احمدی به فهرست پرسپولیس نداشته اما گفته می‌شود که در صورت بازگشت این مدافع جوان، بازهم سرخ‌پوشان پایتخت اقدام به جذب یک بازیکن در پست دفاع چپ خواهند کرد. شایعات زیادی درباره بازگشت میلاد محمدی به لیگ ایران و پیوستن او به پرسپولیس مطرح است که با توجه به باقی‌ماندن یک فصل دیگر از قرارداد محمدی با باشگاه آاِک آتن، این مسئله کار انتقال این بازیکن را سخت می‌کند.

امید نورافکن هم که قراردادش را با سپاهان تمدید کرده تا مهره مورد علاقه یحیی گل‌محمدی دور از دسترس این سرمربی باشد. در این شرایط، احتمال می‌رود که سرمربی پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات پیش‌رو به سراغ جذب بازیکن خارجی برود و با توجه به افزایش سهمیه جذب بازیکن خارجی، این احتمال وجود دارد که سرخ‌پوشان پایتخت برای تقویت پست دفاع چپ، از ظرفیت بازیکن خارجی بهره ببرند.