پاری سن ژرمن تصمیم خود را درباره راموس گرفت

قرارداد فعلی سرخیو راموس و پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد. در حالی که مدتی است مذاکرات بین مدیران پی‌اس‌جی و ستاره اسپانیایی ادامه دارد ولی تا این لحظه موافقتی بین دو طرف به وجود نیامده است.

اما برنامه تلویزیونی ال‌چیرینگیتو در اسپانیا امروز مدعی شد پاری سن ژرمن که پیش از این نسبت به تمدید قرارداد با راموس تردیدهایی داشت حالا تصمیم نهایی خود را گرفته و مصمم به تمدید قرارداد با این مدافع اسپانیایی است. این برنامه مدعی شد پیشنهاد پاریسی‌ها به راموس دستمزدی معادل 8 میلیون یورو در سال خواهد بود.

سرخیو راموس دو فصل پیش و بعد از سال‌ها درخشش با پیراهن رئال مادرید و به بازو بستن بازوبند کاپیتانی این تیم بعد از پایان قراردادش مادرید را ترک کرد و راهی پاریس شد تا با امضای قراردادی دو ساله بازیکن پاری سن ژرمن شود.

راموس در اولین فصل حضورش در پی‌اس‌جی با مصدومیت‌های پیاپی مواجه شد و به همین علت بخش اعظم فصل را از دست داد و نتوانست جایگاهش به عنوان بازیکن فیکس را در این تیم تثبیت کند. اما مدافع کارکشته اسپانیایی در این فصل سلامت خود را به دست آورد و به یکی از ستون‌های خط دفاعی پی‌اس‌جی تبدیل شد.

ال‌چیرینگیتو در گزارش خود درباره آینده راموس گفت: "سرخیو در رئال مادرید دستمزدی 12 میلیون یورویی می‌گرفت ولی پاریسی‌ها در حال حاضر پیشنهاد 8 میلیون یورویی را در مذاکرات با او روی میز گذاشته‌اند. البته پی‌اس‌جی به راموس وعده داده که در صورت کسب موفقیت‌های قابل توجه توسط تیم او پاداش‌هایی بزرگ دریافت خواهد کرد. منابع نزدیک به باشگاه فرانسوی می‌گویند پاری سن ژرمن به راموس اطلاع داده که پاداش‌ها حتی ممکن است به 8 میلیون یورو یعنی به اندازه دستمزد اصلی او باشد. از سوی دیگر گفته می‌شود امباپه رابطه خوبی با سرخیو برقرار کرده و خواهان باقی ماندن او در پاریس است."