نقل و انتقالات سپاهان| جدایی این ستاره از سپاهان

ژوزه مورایس با توجه به اینکه همچنان تحت قرارداد سپاهان است، خیالش از حضور روی نیمکت طلایی‌پوشان اصفهانی در فصل آینده آسوده است و در تلاش است تا تیمش را برای حضور مقتدر در فصل آینده تقویت کند. مورایس هنوز به صورت رسمی فهرست بازیکنان مازاد و بازیکنانی که نیاز دارد را اعلام نکرده اما گفته می‌شود که مدیران سپاهان در تلاش هستند تا بتوانند خواسته‌های سرمربی پرتغالی را اجابت کنند تا بلکه تیم‌شان در لیگ بیست‌وسوم بتواند طلسم‌شکنی کند و به قهرمانی برسد.

مورایس در طول لیگ بیست‌ودوم سعی داشت که به چند بازیکن جوان اعتماد کند؛ از جمله آریا یوسفی و محمد قربانی. در این میان با وجود آنکه تصور می‌شد یاسین سلمانی فرصت بازی بیشتر در جمع طلایی‌پوشان اصفهانی به‌دست آورد، اما سلمانی در تیم تحت هدایت ژوزه مورایس فرصت زیادی برای بازی به‌دست نیاورد و همین مسئله باعث شد تا این هافبک جوان که حالا در نقش کاپیتان تیم امید هم فعالیت می‌کند، تمایلی به تمدید قرارداد نداشته باشد و به دنبال جدایی از سپاهان باشد.

شروع طوفانی و پایان ناموفق

یاسین سلمانی در آغاز لیگ بیست‌ودوم در ترکیب اولیه سپاهان حضور داشت. اعتماد مورایس به سلمانی باعث شد تا در همان هفته اول و دوئل حساس با استقلال، هافبک جوان سپاهان بتواند برای تیمش گلزنی کند و سلمانی فرم خوب خود را حفظ کرد و در هفته دوم هم در دیدار مقابل نساجی موفق به گلزنی شد تا شروع طوفانی در لیگ بیست‌ودوم داشته باشد و انتظار می‌رفت که یک فصل درخشان در انتظار هافبک جوان سپاهان باشد. سلمانی که با قراردادی یک‌ساله در جمع طلایی‌پوشان اصفهانی ماندنی شده بود، نتوانست روند خوب خود را حفظ کند.

سلمانی با وجود حفظ جایگاهش در ترکیب سپاهان، عملکرد قابل قبولی نداشت و تا پایان نیم‌فصل اول او تنها یک پاس گل توانست به کارنامه‌اش اضافه کند. هافبک جوان طلایی‌پوشان در نیم‌فصل دوم دچار مصدومیت شد و از فهرست سپاهان خارج شد و در بازگشت از مصدومیت هم ستاره سپاهان نتوانست به فرم ایده‌آل بازگردد و همین مسئله باعث شد تا اعتماد مورایس نسبت به او سلب شود.

بازیکنی که نمی‌خواهد بماند!

هافبک 21 ساله سپاهان که بازیکن آکادمی این تیم محسوب می‌شود، در دوره محرم نویدکیا دوره درخشانی را در جمع طلایی‌پوشان اصفهانی داشت اما نتوانست روند خوب خود را در دوره ژوزه مورایس حفظ کند و همین مسئله باعث شده تا او به نقطه پایان کار خود با سپاهان برسد. یاسین سلمانی در شرایطی در لیگ بیست‌ودوم حضور پیدا کرد که قراردادی یک‌ساله با سپاهان داشت و حالا رسیدن به نقطه پایان همکاری باعث شده تا هافبک طلایی‌پوشان در اندیشه جدایی باشد.

یاسین سلمانی که این روزها در اردوی تیم امید است، بعد از پایان مسابقات غرب آسیا به نظر می‌رسد که تیم جدیدش را معرفی خواهد کرد. آنچه مشخص است اینکه سلمانی با توجه به اتمام قراردادش با سپاهان و عدم تمایل ژوزه مورایس به ادامه همکاری، نمی‌خواهد در جمع طلایی‌پوشان اصفهانی بماند و همین مسئله باعث شده تا او به یکی از چهره‌های ویژه بازار نقل‌وانتقالات تابستانی تبدیل شود و انتظار می‌رود که به‌زودی تیم جدید او مشخص شود. در نقل‌وانتقالات فصل گذشته، سلمانی در نزدیکی‌ پیوستن تیم استقلال قرار گرفته بود اما حالا شرایط این هافبک جوان برای فصل جدید هنوز مشخص نیست و تصمیم نهایی هافبک جوان سپاهان به نظر می‌رسد طی روزهای آینده تعیین‌تکلیف خواهد شد.