بازگشت ستاره استقلال برای این ملاقات

آرمین که از اهواز برای پیگیری مراحل درمان خود به تهران سفر کرده و در بیمارستان مسیح دانشوری بستری است، از مدت‌ها قبل اظهار تمایل کرده بود تا با حضور در تمرین آبی‌پوشان با قهرمانان خود دیدار کرده و با آنها گفت و گو کند که به خاطر شرایط نامساعد این نوجوان و انجام جلسات شیمی درمانی در روزهای منتهی به فصل قبل، فرصت ملاقات فراهم نشده بود.

با این حال آرمین که برای چند روزی از بیمارستان مرخص شده است، امروز این فرصت را پیدا کرد تا از طریق یک دوست مشترک با آرش رضاوند هافبک تاثیرگذار استقلال در لیگ بیست و دوم ملاقات کند و دقایقی با او به گفتگو بنشیند.

بازگشت ستاره استقلال برای این ملاقات

نکته قابل توجه اینکه آرش رضاوند با اینکه در سفر بوده، وقتی از قضیه مطلع می‌شود خود را به تهران رسانده تا در یک محیط صمیمی و دوستانه با آرمین دیدار کرده و پیراهن خود را به یادگار تقدیم وی کند. همچنین هافبک استقلال در این ملاقات به آرمین قول داده تا با شروع تمرینات تیم، او را به محل تمرین آبی‌پوشان ببرد. 

آرمین صالحی موسوی که اقدام درمانی پیوند مغز استخوان برای وی با شکست همراه شده، عاشق استقلال است. او تا به امروز 4 بار جراحی، 56 جلسه شیمی درمانی و 35 جلسه پرتو درمانی را پشت سر گذاشته است.