مقایسه گزینه های استقلال در فضای مجازی؛ برتری محمد ربیعی مقابل جواد نکونام + عکس

در حالی که به نظر می رسد جواد نکونام و محمد ربیعی جدی ترین گزینه های ایرانی هدایت استقلال هستند، هواداران این تیم شروع به مقایسه آنها کرده اند.

به گزارش طرفداری، از میان 4 گزینه ایرانی هدایت استقلال (جواد نکونام، محمد ربیعی، ساکت الهامی و مهدی پاشازاده) و خوان رامون لوپز کارو، تنها گزینه خارجی دست به نقد باشگاه استقلال، به نظر می رسد رقابت اصلی میان جواد نکونام و محمد ربیعی باشد.

پس از آن که خبر رسید در رای گیری کمیته فنی استقلال، جواد نکونام با 3 رای، محمد ربیعی با 2 رای و مهدی پاشازاده با یک رای، به ترتیب اولویت های اول تا سوم شدند و نفر هفتم هم رای سفید داده، نام جواد نکونام و محمد ربیعی به عنوان گزینه های اصلی بر سر زبان ها افتاد و از آن جا که گفته می شود نکونام هنوز موفق به اخذ مجوز نشده، محمد ربیعی شانس اول تلقی می شود.

در نظرسنجی های هواداری در کانال های مختلف طرفداران استقلال ، برتری با جواد نکونام است و البته محمد ربیعی هم آرای کمی ندارد اما در مقایسه فنی دست بالاتر را محمد ربیعی می گیرد.

 
در کانال های هواداری استقلال، یک اینفوگرافیک از رویارویی های مستقیم محمد ربیعی و جواد نکونام در لیگ برتر منتشر شده که برتری با محمد ربیعی است.

نکونام و ربیعی در لیگ برتر تا به حال 5 بار مقابل هم قرار گرفته اند که نکونام حتی یک بار هم موفق به شکست دادن ربیعی نشده اما ربیعی 2 بار جواد نکونام را شکست داده و نتیجه 3 بازی مستقیم این دو سرمربی روی نیمکت های فولاد و مس رفسنجان هم مساوی بوده است و در مجموع تیم محمد ربیعی در این 5 بازی 6 گل به تیم نکونام زده و سه گل خورده است.

مقایسه گزینه های استقلال در فضای مجازی؛ برتری محمد ربیعی مقابل جواد نکونام + عکس