یک سوال مهم از پرسپولیسی‌ها | چرا تماشاگران پرسپولیس محروم نشدند؟

محرومیت تماشاگران استقلال از حضور در اولین بازی خانگی این تیم در فصل پیش رو جدا از جریمه نقدی‌ای است که کمیته انضباطی برای آبی‌ها در نظر گرفته و این به دلیل پرتاب اشیاء مختلف به داخل زمین و مصدومیت فیلمبردار صداوسیما بوده است.

رای صادره از سوی کمیته انضباطی در مورد محرومیت تماشاگران تیم استقلال قطعی نیست. از باشگاه استقلال خبر رسیده بخش حقوقی قصد دارد به این رای اعتراض و موجب ارجاع پرونده به کمیته استیناف شود. در این صورت کمیته استیناف است که رای نهایی این پرونده را صادر خواهد کرد.

کمیته انضباطی پیش‌تر در رایی فوری ریکاردو ساپینتو را ۴ ماه محروم کرد. رایی که موجب شد ریکاردو ساپینتو ایران را برای همیشه ترک کند. جالب اینجاست هنوز رای مربوط به داور دربی که در جشن قهرمانی تیم پرسپولیس شرکت کرده بود صادر نشده و این یکی از موارد اعتراضی باشگاه استقلال است.

یک سوال مهم از پرسپولیسی‌ها | چرا تماشاگران پرسپولیس محروم نشدند؟

از آن‌جایی که باشگاه استقلال درگیر انتخاب سرمربی است، فعلا بیانیه‌هایی در ارتباط با آرای صادره از سوی کمیته انضباطی منتشر نکرده است اما بخش حقوقی باشگاه قصد دارد به رای محرومیت تماشاگران تیم استقلال اعتراض کند. جالب این‌که پرتاب اشیاء به داخل زمین از سوی تماشاگران هر دو تیم دیده شد اما کمیته انضباطی محرومیتی برای تماشاگران تیم پرسپولیس در نظر نگرفت! به نظر تماشاگران تیم پرسپولیس به این خاطر محروم نشدند که نشانه‌گیری آن‌ها دقیق نبود و بطری‌ها و سنگ‌های پرتاب‌شده از سوی آن‌ها به کسی برخورد نکرد تا مصدوم شود!