گل محمدی تکلیف این بازیکن را روشن کرد| رامین رضاییان در لیست گل‌محمدی نیست

رامین رضاییان فصل فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشت و ضمن بازگشت به تیم ملی و حضور در جام جهانی، از نظر آماری بهترین مدافع راست لیگ برتر بود. طی ساعات گذشته شایعاتی مبنی بر بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس مطرح شده که پیگیری‌های ما نشان می دهد که این خبر درست نیست و این بازیکن با وجود علاقه قلبی به بازگشت دوباره به پرسپولیس، جایی در لیست یحیی گل محمدی برای فصل آینده ندارد. رامین که در نقل و انتقالاتی لیگ بیست و یکم برای دومین بار به پرسپولیس پیوست، خیلی زود و بعد از گذشت یک نیم فصل از این تیم جدا شد و به سپاهان پیوست.

یحیی این بازیکن را نمی خواست و نام او را در بین افراد تمدیدی قرار نداد تا رامین برخلاف میل باطنی اش مجبور به جدایی شود. رضاییان یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد و باشگاه سپاهان هم به طور حتم یکی از ستاره‌های خود را به یکی از رقبای اصلی خود نخواهد داد.

گل محمدی تکلیف این بازیکن را روشن کرد| رامین رضاییان در لیست گل‌محمدی نیست

پرسپولیس در سمت راست خط دفاعی بازیکنی مثل دانیال اسماعیلی فر را دارد که فصل بسیار خوبی را در پرسپولیس پشت سرگذاشت و برای فصل بعد هم با پرسپولیس قرارداد دارد. برخلاف رامین، یحیی ارتباط بسیار خوب و نزدیکی با دانیال دارد و قطعا راضی نیست این انتقال صورت بگیرد. به این ترتیب بازگشت رامین به پرسپولیس صحت ندارد و قرار نیست این بازیکن ملی پوش دوباره پرسپولیسی شود.