طعنه سنگین هواداران استقلال به یحیی گل محمدی؛ چطوری یحیی؟

علیرضا بیرانوند که در پایان دربی برگشت فصل گذشته با انجام یک حرکت نمادین باعث دلخوری طرفداران استقلال شده بود حالا با فسخ قراردادش با پرسپولیس و مذاکره با حجت کریمی - سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال - به دروازه‌بان محبوب استقلالی‌ها تبدیل شده است.

هواداران استقلال که در روزهای اخیر اخبار نقل و انتقالاتی را با دقت مرور می‌کردند و همه چیز را زیر نظر داشتند پس از اطلاع از استوری صبح اول وقت خبیری - عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس - و حضور سرزده یحیی گل محمدی – سرمربی پرسپولیس - در جلسه فوری هیئت مدیره همین باشگاه، به شوخی با برخی مدیران و مربیان پرسپولیس در فضای مجازی پرداختند.

هواداران استقلال با وام گرفتن از جمله معروف بیرانوند درباره کریستیانو رونالدو پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که گفته بود: «چطوری کریس؟!»... در شبکه‌های اجتماعی با انتشار جمله «چطوری یحیی؟!»... کری خوانی برای سرمربی تیم پرسپولیس را آغاز کرده‌اند.

ظاهراً هواداران استقلال با توجه به حمایت‌های دو تن از هواداران متمول استقلالی از باشگاهشان به شدت امیدوارند که علیرضا بیرانوند ظرف ساعات یا روزهای آینده به جمع بازیکنان استقلال اضافه شود.

ناگفته نماند؛ جواد نکونام نیز یکی از نزدیک‌ترین افراد در جمع ملی‌پوشان سابق به علیرضا بیرانوند است که حالا در راس کادر فنی تیم استقلال هدایت این تیم را در دست دارد.

گل محمدی