واکنش رسمی استقلال به شکایت پرسپولیس به خاطر علیرضا بیرانوند

 علی امیری در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر با بیان اینکه کریمی نظم و انضباط مالی خاصی در تیم استقلال به وجود آورده است، اظهار کرد: ما قرارداد برخی بازیکنان را نسبت به سال گذشته که حتی قرارداد داشتند را پایین آوردیم تا شرایط برابر شود.

او با اشاره به خاطره جالب عنوان شده توسط یک بازیکن استقلال عنوان کرد: یکی از بازیکنانی پیش ما آمد و گفت فصل قبل به نیت ۸ میلیارد پای امضای قرارداد با استقلال رفتم، اما به من گفتند آیا ۱۵ میلیارد تومان برای شما خوب است که این بازیکن هم در چنین شرایطی یک میلیارد روی قراردادش گذاشته بود! طرف قرارداد باشگاه بوده و این مسائل را در جریان هستیم. از بازیکنان هم تشکر می‌کنیم که در اصلاح قراردادها همکاری داشتند. اگر قراردادها طبق آن چیزی که سال گذشته بسته شد، می‌ماند، استقلال به مشکل بزرگی می‌خورد.

قائم مقام باشگاه استقلال در خصوص شکایت پرسپولیس از آنها بخاطر مذاکره با علیرضا بیرانوند ابراز کرد: باشگاه پرسپولیس می‌تواند هر مطلبی را بگوید ولی ما پس از فسخ قرارداد توسط این دروازه‌بان ، با وکیل ایشان صحبت کردیم.

واکنش رسمی استقلال به شکایت پرسپولیس به خاطر علیرضا بیرانوند

امیری یادآور شد: این حق طبیعی هر باشگاه است که مذاکره را با بازیکن آزاد انجام بدهد تا او را به خدمت بگیرد. ما کار غیر قانونی نکردیم چون بیرانوند فسخ قرارداد را انجام داد. اینکه فسخ قراردادش درست بوده یا خیر را بی‌اطلاع هستیم ولی طبق ادعای این بازیکن برای فسخ قرارداد با پرسپولیس، با او مذاکره کردیم.