طغیان شیث رضایی علیه علیرضا بیرانوند

از روز گذشته تاکنون خبر انتقال پر سر و صدای علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال به باشگاه استقلال سوژه داغ رسانه های اجتماعی ایران شده است.

چرا که مذاکره این ملی پوش کشورمان با رقیب همیشگی و دیرینه اش استقلال باعث شوکه شدن و ناراحتی اغلب هواداران تیم پرسپولیس شده است.

هر چند هنوز برخی از طرفداران پرسپولیس و پیشکسوتان این تیم معتقدند این دروازه بان مطرح به زودی به پرسپولیس برمی گردد و این حواشی پیش آمده جمع خواهد شد.

از سویی دیگر برخی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس با انتشار مطالب تندی در فضای مجازی به سرزنش این اقدام بیرانوند پرداخته اند.

طغیان شیث رضایی علیه علیرضا بیرانوند

در همین خصوص شیث رضایی کاپیتان اسبق سرخ پوشان با منتشر کردن یادداشت معناداری در صفحه اینستاگرام اش از بیرانوند گله کرده است.

این ستاره پیشین تیم پرسپولیس در این رابطه نوشته است:

چجوری میتونین این تصمیماتو بگیرین. به خدا به جان مادرم من دو بار از استقلال پیشنهاد داشتم، یک بار از قطر، حاج حبیب کاشانی زندست میتونه شهادت بده.
ولی نتونستم دل هوادارارو بشکونم. تازه پیشنهاد پول اون زمان بود ۵۰۰ میلیون تومان.

من فقط به عنوان ۱ پرسپولیسی شرمنده هوادارامون هستم.

رضا شاهرودی با این استوری بیرانوند را شرمنده کرد

به گزارش وقت صبح، فسخ قرار داد علیرضا بیرانوند با باشگاه سابق اش پرسپولیس اغلب هواداران متعصب این تیم‌ پرطرفدار را متعجب کرده است.

اما شایعه بزرگ و عجیبی از صبح امروز در برخی از رسانه های اجتماعی مطرح شده که مخاطبان فوتبال را شوکه کرده است.

چرا که در خبرها آمده است دروازه بان اول تیم ملی کشورمان با قراردادی نجومی ۱۰۰ میلیارد تومان برای دو فصل با استقلال تهران به توافق رسیده است.

البته هنوز هیچ کدام از طرفین صحت این موضوع را تایید نکرده اند. با این حال از ساعات گذشته برخی از پیشکسوتان و طرفداران پر و پا قرص پرسپولیس با انتشار مطالبی تندی علی بیرو را سرزنش کرده اند.
 
در همین راستا رضا شاهرودی مدافع سابق پرسپولیس با باز نشر استوری معنادار افشین پیروانی طعنه تند و تیزی را خطاب به دروازه بان سابق سرخ پوشان نوشته است.

رضا مالدینی فوتبال ایران در این یادداشت کنایه آمیز با توجه به موضوع مبلغ سنگینی که بیرانوند از تیم پرسپولیس تقاضا کرده نوشته است:

«سلامتی هواداری که تا آخر عمر سفید امضا میکنه»