اخبار جدید از یحیی گل محمدی | سونامی گل‌محمدی ادامه دارد

بر اساس قوانین جدید نقل و انتقالاتی تیم‌های لیگ برتری تنها می‌توانند ۱۹ بازیکن بزرگسال در تیمشان داشته باشند. موضوعی که کار تیم‌های بزرگ را بسیار سخت کرده است. یحیی گل‌محمدی که بعد از کش و قوس‌های فراوان در پرسپولیس ماندنی شد، با مشکل بزرگی مواجه شده و برای تقویت تیمش مجبور است چند ستاره را کنار بگذارد. یحیی تا حالا شیخ دیاباته، لئاندرو پریرا، سیامک نعمتی و کمال کامیابی‌نیا را در لیست مازاد قرار داده و احتمال سرباز شدن میلاد سرلک هم زیاد است.

از آن طرف مسعود ریگی و شهاب زاهدی جذب شدند و قرار است چند بازیکن دیگر هم به پرسپولیس اضافه شوند. با احتساب نفرات جدا شده و البته خریدهای جدید، پرسپولیس الان فقط ۲ جای خالی دارد. این در حالی‌ست که هنوز تکلیف میلاد سرلک و عیسی آل‌کثیر مشخص نشده و معلوم نیست این دو برای فصل آینده در پرسپولیس حضور خواهند داشت یا خیر. همچنین پرسپولیس هنوز در چند پست نیاز به بازیکن جدید دارد و ممکن است بازیکنان خارجی را به خدمت بگیرد.

اخبار جدید از یحیی گل محمدی | سونامی گل‌محمدی ادامه دارد

از همین رو یحیی مجبور است نام چند بازیکن دیگر را هم در لیست مازاد قرار دهد تا بتواند جا را برای بازیکنان جدید خالی کند. یحیی با مازاد کردن کمال و سیامک شوک عجیبی به هواداران داد و حالا به نظر می‌رسد طوفان گل‌محمدی ادامه خواهد داشت و چند ستاره دیگر پرسپولیس هم مازاد خواهند شد.