بمب پر سرو صدا| مقصد نهایی پسر پرسپولیس مشخص شد

علیرضا حقیقی با درخشش در ترکیب پرسپولیس خود را به فوتبال ایران معرفی کرد و سپس برای ادامه فوتبال خود راهی خارج کشور شد. او پس از سال‌ها بازی در تیم‌های اروپایی و همچنین حضور در ترکیب دروازه تیم ملی به لیگ برتر بازگشت تا در نساجی به فوتبال خود ادامه بدهد.

حقیقی البته در این بین برای یک دوره راهی گل‌گهر شد اما باز هم به نساجی بازگشت تا در شرایطی که این تیم قائمشهری شرایط خوبی نداشت، او به یکی از مهره‌های تاثیرگذار و اصلی تیمش تبدیل شود.

گلر سابق تیم‌ پرسپولیس پس از حضور مهدی رحمتی در نساجی و پیوستن رشید مظاهری به این تیم، جمع نساج‌ها را ترک کرد و در این مدت سایر پیشنهادات خود را بررسی کرد تا در نهایت با تیم فوتبال هوادار به توافق برسد.

هوادار پس از قطع همکاری با ساکت الهامی، با هدایت محمود فکری وارد رقابت‌های فصل آینده خواهد شد، سال گذشته محمدرضا خالدآبادی را درون دروازه خود داشت و حالا با حضور دروازه سابق تیم ملی ایران در دروازه خود لیگ آینده را آغاز می‌کند.

علیرضا حقیقی در ۳۵ سالگی سابقه نزدیک به دو دهه حضور جدی در فوتبال ایران را دارد و باتجربه‌ترین دروازه‌بان حال حاضر لیگ برتر محسوب می‌شود.

مقصد نهایی پسر پرسپولیس مشخص شد