طعنه تند و تیز سپهر حیدری به استقلالی ها

در روزهای گذشته و در ماجرای جنجالی انتقال علیرضا بیرانوند به استقلال ، سپهر حیدری همواره از مدیران آبی پوشان انتقاد کرده و آنان را مقصر می دانست.

چرا که او معتقد بود مسئولان این باشگاه در اقدامی اشتباه و از روی لجبازی با مبلغی نجومی به دنبال بیرانوند هستند.

همین امر باعث شده که حالا و پس از تمدید قرارداد علی بیرو با سرخ پوشان، باز هم سپهر حیدری مطالب تند و تیزی را خطاب به مدیران استقلال در فضای مجازی منتشر کند‌.

طعنه تند و تیز سپهر حیدری به استقلالی ها

او در یک یادداشت جنجالی در صغحه شخصی اش و اشاره به مبلغ پیشنهادی استقلال به بیرانوند در این رابطه نوشته است:

«تا دیروز پیشنهاد ۱۲۰ میلیاردی می دادند، امروز طبق معمول بهانه ها شروع شد. دوباره همون جمله قدیمی فیک وزیر پرسپولیسی هستش و تبعیض قائل میشه. شما هر سال سرگرم همین جمله باشید، ما هم جام ها را با شایستگی جمع می کنیم.»

 وقتی سپهر حیدری برای علیرضا بیرانوند نوشابه باز می کند

به گزارش وقت صبح، در چند روز گذشته خبر جنجالی فسخ قرارداد بیرانوند با تیم پرسپولیس و همچنین انتقال او به باشگاه استقلال بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت.

اما در این بین برخی از بازیکنان قدیمی تیم پرسپولیس مطمئن بودند که او هرگز به تیم رقیب نخواهد رفت و تمامی این اتفاقات سوءتفاهیمی بیش نیست.

از جمله این افراد سپهر حیدری کاپیتان پیشین تیم پرسپولیس بود که از همان روزهای ابتدایی این حواشی با انتشار پیام هایی در فضای مجازی این جنجال را ناشی از عدم مدیریت مدیران باشگاه می دانست.

همچنین او بارها با گذاشتن استوری به هواداران این نوید را می داد که با بیرانوند برای ماندن در پرسپولیس صحبت کرده و جای نگرانی نیست.

در همین خصوص ساعاتی پیش و پس از تمدید قرارداد علی بیرو با سرخ پوشان، سپهر حیدری با انتشار مطلب خاصی به تمجید و‌ تحسین از دروازه بان تیم ملی پرداخت.

ستاره اسبق پرسپولیس در این رابطه نوشته است:
«همونطور که بارها گفتم علی هیچوقت به تیم رقیب نمیره حتی با صدها میلیارد. علی به خونه خودش برگشت.»