اخبار پرسپولیس| مرد همیشه چپ پرسپولیس

تنها غایب پرسپولیس در تمرینات گروهی پیش فصل، علی نعمتی بوده است. این بازیکن علی‌رغم مصدومیت در هفته‌های پایانی تصمیم به ادامه کار در ترکیب پرسپولیس با همان شرایط گرفت.

این موضوع سبب شد نعمتی پیش از شروع تمرینات مجبور به جراحی شود. البته این مدافع با شروع پیش فصل پرسپولیس از همان روز اول در ورزشگاه کاظمی حاضر بود و تمریناتش را به طور اختصاصی دنبال کرد. بر همین اساس علی نعمتی نمی‌تواند پرسپولیس را در هفته اول مقابل آلومینیوم اراک همراهی کند. بنابراین او اولین غایب فصل قرمزها خواهد بود.

هرچند پرسپولیس، محمدمهدی احمدی جوان را نیز در اختیار دارد اما نیم فصل اول لیگ گذشته نیز او در این تیم حضور داشت. در حالی که تیم پرسپولیس در نقل و انتقالات ابتدای فصل گذشته محمدمهدی احمدی مدافع چپ تیم نفت مسجدسلیمان را به خدمت گرفته بود اما یحیی گل‌محمدی از این بازیکن استفاده نکرد. سرمربی پرسپولیس در لیگ بیست و دوم ترجیح داد از وحید امیری و علی نعمتی در پست دفاع چپ استفاده کند اما  این فرصت را در اختیار احمدی قرار نداد.

این اتفاق در حالی افتاد که در بازی‌های تدارکاتی ابتدای فصل گذشته احمدی در همه بازی‌ها به میدان رفت اما غیبت او در لیگ برتر و جام حذفی سوال برانگیز شد! احمدی که این فصل شماره ۱۷ پرسپولیس را انتخاب کرده بود با وجود عملکردی که در بازی‌های تدارکاتی داشت اما فرصت حضور در بازی‌های رسمی را به دست نیاورد. مشخص نیست دلیل جذب این بازیکن که فصل پیش از خوب‌های نفت مسجدسلیمان بود چه بوده است!

حضور وحید امیری که اصولا بازیکن تهاجمی است و علی نعمتی که بیشتر به عنوان دفاع میانی بازی می‌کند در پست دفاع چپ و عدم استفاده از احمدی که بازیکن تخصصی این پست است تبدیل به ابهامی در ترکیب سرخ‌پوشان شده است.

اخبار پرسپولیس| مرد همیشه چپ پرسپولیس
در دیدار با آلومینیوم اراک نیز علی نعمتی به دلیل مصدومیت و از دست دادن تمرینات پیش فصل غایب است اما با شناختی که از روحیات یحیی گل‌محمدی داریم، سرمربی پرسپولیس بسیار بعید است از احمدی جوان سود ببرد. هرچند محمد مهدی احمدی همچون فصل گذشته در دیدارهای تدارکاتی پرسپولیس به میدان رفته است اما یحیی گل محمدی ثابت کرده که خیلی به بازیکنان جوان به ویژه در خط دفاع اعتماد ندارد.

گفتنی است پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر، روز پنج شنبه هفته آینده (۱۲ مرداد) رأس ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی برابر آلومینیوم اراک به میدان خواهد رفت.