اخبار پرسپولیس| وحید امیری کاپیتان پرسپولیس در فصل جدید

با نیمکت نشینی احتمالی امید عالیشاه شاهد کاپیتانی وحید امیری در بازی اول پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک خواهیم بود.

 امید عالیشاه همچنان کاپیتان اول سرخ هاست. بی تردید این بازیکن باتجربه ادامه حضورش در پرسپولیس را مدیون گلزنی در دربی فینال حذفی است و خوب می داند اگر آن گل به ثمر نمی رسید امروز همان سرنوشتی را دنبال می کرد که کمال کامیابی نیا و سیامک نعمتی پیمودند.

اما او دیرتر از تمام تمدیدی ها در لیست یحیی قرار گرفت و باز هم در این تیم ماندگار شد. اگرچه عالیشاه همچنان به عنوان کاپیتان اول در مجموعه ماندگار شده اما بعید است مثل فصل قبل فرصتی برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس داشته باشد و به همین دلیل باز هم این وحید امیری است که با دوندگی بی امانش در اوج پختگی طی دو فصل گذشته عصای دست یحیی گل محمدی خواهد شد.

جالب اینجاست وحید امیری با وجود اینکه مسن‌ترین بازیکن پرسپولیس به حساب می‌آید اما در تست های مختلفی که چند روز قبل به همراه سایر هم تیمی هایش در ایفمارک پشت سر گذاشت، موفق شد عنوان نخست تست ریه را بین تمام بازیکنان پرسپولیس از آن خود کند. موضوعی که در تیم یحیی گل محمدی و اندیشه های خاص او، بزرگترین فاکتور محسوب می شود.

برهمین اساس اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در بازی روز پنجشنبه پرسپولیس مقابل آلومینیوم شاهد این خواهیم بود که شماره 19 پرسپولیس با بازوبند کاپیتانی پیش از تمام سرخ پوشان وارد چمن ورزشگاه آزادی خواهد شد.

وحید امیری