چلسی به دنبال معاوضه لوکاکو با ولاهوویچ

بر اساس گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، چلسی در حال حاضر آماده مذاکره در مورد معاوضه احتمالی روملو لوکاکو و دوشان ولاهوویچ از یوونتوس است.

این پیشنهاد چند ماه پیش به باشگاه چلسی پیشنهاد شده بود و آن‌ها در عوض حداقل درخواست پرداخت 40 میلیون یورو داشتند. به نظر می‌رسد که این موضع در پایان مذاکرات با اینتر و امتناع مداوم لوکاکو از گفتگو با نمایندگان الهلال عربستان تغییر کرده است.

مکس آلگری، سرمربی یووه، به همکاری با لوکاکو تمایل نشان داده و مطابق گزارش رسانه‌های ایتالیایی این سرمربی رابطه خوبی با ولاهوویچ ندارد. این مهاجم صربستانی نسبت به تاکتیک‌های آلگری انتقاد کرده و در مقابل باشگاه یوونتوس هم از مصدومیت‌های متوالی بازیکن گلایه دارد.

طبیعی است که چلسی لوکاکو را به اضافه مقدار زیادی پول نقد معاوضه کند زیرا ارزش ولاهوویچ حداقل 75 تا 80 میلیون یورو است. یوونتوس 81 میلیون یورو به اضافه پاداش برای جذب این بازیکن 23 ساله از فیورنتینا در ژانویه 2022 پرداخت کرده بود.

لوکاکو و ولاهوویچ شرایطی مشابه به یکدیگر دارند. لوکاکو پس از اینکه نتوانست در چلسی انتظارت را برآورده کند به اینتر بازگشت و اگرچه تمایل داشت قراردادش دائمی شود اما اخباری مبنی بر مذاکره مخفیانه او با یوونتوس منتشر شد که خشم طرفداران اینتر را برانگیخت. مانند لوکاکو، ولاهوویچ هم بازیکن مورد علاقه طرفداران تیمش نیست. او در انتهای فصل گذشته عملکرد ضعیفی داشت و با خشم طرفداران در بازی‌های خانگی رو به رو شده بود. به همین دلیل احتمال جدایی او از یووه بالا گرفت و اگرچه پیشنهادات متفاوتی برای این بازیکن ارائه شد، اکنون او به چلسی در لیگ برتر انگلیس بیش از همیشه نزدیک شده است.

چلسی به دنبال معاوضه لوکاکو با ولاهوویچ