فریاد شیران: تاج از کدام عطاری تیم کیپ ورد را پیدا کرده است!

نادر فریاد شیران مربی سابق تیم ملی فوتبال درباره بازی دوستانه تیم ملی برابر تیم آفریقایی کیپ ورد در فیفا دی شهریور ماه اظهار کرد: من نمی دانم تاج از کدام عطاری این تیم ها را پیدا می کند و این برای من جای سوال دارد. ما ادعا داریم که رنکینگ یک آسیا را داریم اما قرار است با تیمی بازی کنیم که تاکنون اسمش را نشنیدیم. تیم های درجه چندم آفریقایی از جمله بورکینافاسو ، گابن، زامبیا، اریتره را شنیده بودم اما این گونه تیم ها را تاکنون نشنیده بودم.

او ادامه داد: شان فوتبال ما خیلی بالاتر از اینها است که با تیم کیپ ورد بازی کنیم. مطمئن هستم یک دلال و واسطه در میان است. تیم ملی در زمان کی روش چند کشور آفریقایی رفت اما بعد از اعتراض ما در اتریش بغل گاو داری اردو زدند. فدراسیون فوتبال فقط دربست هزینه ها را پرداخت می کرد. 

فریاد شیران گفت: تیم ملی فوتبال باید بازی تدارکاتی با تیم هایی بازی کند که در شان و جایگاه فوتبالمان باشد. اکنون تیم به خاطر بدنسازی تحت فشار نیست و بازیکنان در اردوی باشگاهی هستند و آنها در شرایط مسابقه قرار دارند و مسابقات لیگ ما قرار است برگزار شود به خاطر همین چه لزومی دارد که بازی تدارکاتی با تیم درجه چندم برگزار کنیم که اسمش  هم نمی دانیم. امیدوارم جایگاه و شان تیم ملی را بدانند و با ذهن مردم بازی نکنند.

فریاد شیران تاج از کدام عطاری تیم کیپ ورد را پیدا کرده است!