آشتی کنان ملوانی پرسپولیسی +عکس

هواداران ملوان انزلی برای دیدن اولین بازی تیمشان در فصل جدید لیگ برتر لحظه‌شماری کرده و به همین منظور قصد دارند روز چهارشنبه ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران انزلی را لبریز از تماشاگر کنند.

ملوان نسبت به فصل پیش تغییرات زیادی داشته و با یک تیم جدید پا به میدان خواهد گذاشت. نفراتی که جذب ملوان شده‌اند، سال‌هاست با مهدی تارتار در تیم‌های مختلف کار کرده‌اند و او دقیقاً شاگردان خود با همان کادر سابق را به انزلی برده است. با این تفاوت که حسین پاشایی دستیار اول تارتار در آخرین روزها از جمع کادر فنی ملوان جدا شد و دوباره به ذوب‌آهن برگشت تا این بار دستیار محمد ربیعی شود.

آشتی کنان ملوانی پرسپولیسی +عکس

تارتار پرسپولیسی هم علیرضا محمد، بازیکن سابق پرسپولیس را به جای پاشایی به کادر فنی ملوان اضافه کرد. به طور کلی کادر فنی ملوان غیربومی هستند و ۹۰ درصد ترکیب قوی سپید هم تغییر کرده است. نکته‌ای که باعث ناراحتی هواداران انزلی‌چی شده، این است که بازیکن اسبق پرسپولیس اغلب بازیکنان بومی ملوان را کنار گذاشته و اکنون هواداران دوست‌داشتنی ملوان در انتظار رونمایی از تیم تارتار در مصاف با ذوب‌آهن هستند. خبرهای رسیده از انزلی حکایت از آن دارد که هواداران ملوان مثل فصل پیش در تمرینات این تیم حضور فیزیکی نداشته و گویا با تیم غیربومی تارتار قهر کرده‌اند.

به همین دلیل این موضوع کار تارتار را در فصل جدید لیگ برتر سخت کرده و او به خوبی می‌داند که انزلی‌چی‌ها در بازی‌های خانگی از تیم‌شان برد می‌خواهند. تا چهارشنبه منتظر می‌مانیم و صبر می‌کنیم که ببینیم واکنش هواداران ملوان نسبت به تیم‌شان در ورزشگاه سیروس قایقران چگونه خواهد بود.