توضیح مدیرعامل سپاهان در خصوص بودجه نجومی

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در  خصوص انتشار اسناد رسمی مالی این باشگاه مبنی بر بودجه 515 میلیارد تومانی، مطلبی را در اختیار یک خبرگزاری به شرح زیر قرار داد:

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به عنوان یک اسپورت کلاب با 27 رشته، 86 تیم ورزشی و 2221 ورزشکار نه تنها در فوتبال بلکه در رشته هایی چون هندبال، والیبال ، کشتی فرنگی، ورزش زورخانه ای، ووشو، تیراندازی، دوچرخه سواری، والیبال نشسته، تیروکمان صاحب عنوان بوده و فقط در سال گذشته بیش از 25 عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی کسب کرده و بالغ بر 130 ورزشکار قهرمان به تیم های ملی جمهوری اسلامی ایران معرفی کرده است. علاوه بر این آکادمی فوتبال سپاهان به عنوان یک پایگاه استعدادیابی با بیش از 400 بازیکن، قطب بازیکن سازی کشور به شمار می‌رود.

توضیح مدیرعامل سپاهان در خصوص بودجه نجومی

همه این موارد تشکیل دهنده برنامه و بودجه سالیانه باشگاه و اعداد اعلام شده به عنوان بودجه سپاهان در سال گذشته مربوط به تمامی رشته‌ها و تیم های فوق و تمامی فعالیت‌ها می باشد.

مزید اطلاع بودجه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در سال گذشته شامل کلیه هزینه‌های مرتبط با تمامی رشته‌های ورزشی (آقایان و بانوان)، عمرانی، هزینه نیروی انسانی، آکادمی‌ها، ورزش‌های کارگری، همگانی و راهبری و نگهداری مجموعه‌های ورزشی از قبیل نقش‌جهان، صفاییه، قدس و ... می‌باشد.

خدمات و نقش ارزنده باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در ورزش کشور بر دوست و دشمن آشکار است.