تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و ذوب آهن هفته سوم لیگ

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و ذوب آهن هفته سوم لیگ مشخص شد.

ساعت دقیق و زمان بازی پرسپولیس در برابر ذوب آهن

دو تیم پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان در هفته سوم مسابقات لیگ برتر ایران از ساعت ۱۹:۳۰ روز پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ در ورزشگاه آزادی به قضاوت رضا عادل به مصاف هم می روند.

پرسپولیس تا به حال ۸ بار در لیگ در دو بازی اول موفق بوده و هر ۶ امتیاز را کسب کرده است. سرخ های تهرانی طی این ۸ بار شروع خوبی که داشتند ۳ بار نیز در نهایت قهرمان شدند و حالا هم که برای نهمین بار شروع خوبی در لیگ داشته اند، امیدوارند با این شروع خوب برای چهارمین بار نیز قهرمان شوند. اما موضوع زمانی جالب می شود که یحیی گل محمدی تنها یک بار در دو هفته اول دو پیروزی پیاپی داشته و ۶ امتیازی شده که همان یک بار هم سرخ ها قهرمان نشده اند!

همان طور که می دانید این برای چهارمین بار است که پرسپولیس لیگ برتر را با سرمربیگری یحیی گل محمدی آغاز می کند و جالب اینجاست که در ۳ دوره قبلی تنها یک بار پرسپولیس یحیی در پایان هفته دوم ۶ امتیازی بود که در همان دوره نیز موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده و استقلالی ها در پایان، جام قهرمانی را بالای سر برده اند. از این رو باید منتظر بود و دید گل محمدی طلسم شکنی کرده و این بار می تواند با وجود اینکه از دو هفته ابتدایی ۶ امتیاز کامل را کسب کرده، قهرمان شود یا نه.

پرسپولیس ذوب آهن