کری خوانی جدید پرسپولیس برای کریستیانو رونالدو

حسین شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره همگروهی این تیم با النصر عربستان، الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: برای ما فرقی نمی‌کند، ما تیم بسیار خوبی هستیم و بازیکنان، کادر فنی و مدیریت عالی داریم. درست است که النصر رونالدو را دارد، ولی بیرانوند یک بار چند سال پیش پنالتی او را گرفته است و الان هم مطمئن باشید نمی‌تواند به او گل بزند. ضمن اینکه او از آن زمان پیرتر هم شده است.

وی ادامه داد: ما در گروه مرگ قرار داریم، اما تیم ما هم بسیار خوب است و بازیکنان انگیزه زیادی دارند. صد درصد به بازی‌های لیگ قهرمانان امیدواریم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره تقویت این تیم و جذب مهاجم خارجی برای لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ان‌شاءالله این موضوع هم در دست انجام است. تا جایی که می‌دانم در حال مذاکره با گزینه اروپایی هستند.

شهریاری در ادامه تصریح کرد: همانطور که گفتم بیرانوند چند سال پیش پنالتی رونالدو را گرفت و ما هم بازیکنان بسیار خوبی داریم. پرسپولیس هم یکی از قدرت‌های آسیاست و پرطرفدارترین تیم آسیا هستیم. ان‌شاءالله با حمایت هواداران بسیار امیدوار هستیم.

کری خوانی جدید پرسپولیس برای کریستیانو رونالدو

 

وی راجع به اینکه پرسپولیس برای میزبانی در ورزشگاه آزادی با مشکل حضور هواداران مواجه است و همین موضوع باعث نگرانی گل محمدی شده، گفت: این مشکل دست ما نیست و باید شرکت توسعه و تجهیز اقدامی کند تا هواداران را کنارمان داشته باشیم. این مسئله را باید برای لیگ قهرمانان بررسی کنیم و در صورت ادامه مشکلات راه‌حلی برای آن پیدا و یا ورزشگاه دیگری را انتخاب کنیم. باید در این باره صحبت کنیم.