آبی‌ها در مورد مهاجم طردشده تصمیم گرفتند

پس از اینکه چلسی با قراردادی قرضی برای روملو لوکاکو موافقت کرد، این مهاجم به ایتالیا برمی‌گردد تا دوباره با ژوزه مورینیو در رم ملاقات کند. تیم سری آ پس از پیشرفت در مذاکرات روز دوشنبه، این بازیکن بزرگ بلژیکی را به صورت قرضی برای یک فصل و پرداخت ۸ میلیون پوند به خدمت می‌گیرد.

مورینیو، سرمربی سابق چلسی و منچستریونایتد، از تابستان ۲۰۱۷ تا دسامبر ۲۰۱۸ به مدت یک سال و نیم در اولدترافورد و همچنین در سال ۲۰۱۳ برای مدت کوتاهی در استمفوردبریج مربی مهاجم مرکزی بود. هنوز جزئیاتی وجود دارد که باید حل شود، اما لوکاکو دستمزد ۳۲۵۰۰۰ پوندی در هفته خود را به میزان قابل توجهی کاهش داده و رم مابقی را پوشش خواهد داد. تلگراف همچنین گزارش داده که چلسی علاوه بر کاهش دستمزدها، بند آزادسازی ۳۷ میلیون پوندی را در قرارداد لوکاکو درج کرده است.

این امر باعث صرفه‌جویی ۱۶ میلیون پوندی در دستمزدهای چلسی در این فصل خواهد شد، اما هیچ تعهدی از سوی رم برای خرید این مهاجم در زمان پایان مهلت قرضی در ژوئن آینده وجود ندارد.

لوکاکو از زمان بازگشت قرضی از اینتر در پایان فصل گذشته، در تبعید فوتبالی به سر می‌برد. او از تمرین با تیم بزرگسالان محروم شد و در عوض با تیم زیر ۲۱ ساله‌ها تمرین می‌کرد. سرمربی جدید چلسی، مائوریسیو پوچتینو، نیز از انتخاب این ستاره منع شد در حالی که مذاکرات برای یافتن یک مصالحه ادامه داشت.

لوکاکو در زمان توماس توخل، سرمربی سابق چلسی، به دلیل انجام یک مصاحبه تلویزیونی غیرمجاز مورد سرزنش قرار گرفت و سپس مجبور شد علنی عذرخواهی کند. او فصل گذشته راهی اینتر شد و به آنها کمک کرد تا به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسند. چلسی قاطعانه گفته بود که در تابستان لوکاکو را می‌فروشد اما مجبور به عقب‌نشینی از موضع خود شد.

لوکاکو دو سال پیش با مبلغ رکوردشکن ۹۷.۵ میلیون پوندی از اینتر به چلسی آمد. او در اولین فصل حضورش ۱۵ گل به ثمر رساند اما همچنان از تاکتیک‌های توخل ناراضی بود و علاوه بر این متحمل مصدومیت‌های زیادی شد.

آبی‌ها در مورد مهاجم طردشده تصمیم گرفتند