درخواست سید مهدی رحمتی| از نساجی توقع زیادی نداشته باشید

سیدمهدی رحمتی بعد از برد 3 بر یک مقابل نفت آبادان در نشست خبری اظهار داشت: این برد را به هواداران نساجی تقدیم می کنم که 17 مسابقه تیمشان نبرده بود و دو بازی هم از زمان سرمربیگری من بود اما امروز عاشقانه از تیم شان حمایت کردند و امروز رکورد را شکستیم رکوردی که به ناحق به نساجی رسیده بود. از بازیکنان تیم تشکر می کنم که برای هواداران بازی کردند و امروز برای هواداران و خانواده هایمان که جزی از این هواداران محسوب می شوند فوتبال بازی کردند.

وی افزود: دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم که خیلی خوب و منطقی فوتبال بازی کردند. یک خواهش برادرانه هم از همه هواداران نساجی و همچنین شما رسانه‌ها دارم اینکه تیم نساجی را تحت فشار نگذارید. مدام توقع بیش از اندازه از این تیم نداشته باشید. این تیم هنوز کار دارد و نیاز به زمان ندارد. هنوز بازیکنان ما کامل نشده‌اند و در اختیار ما نیستند. از تیم حمایت کنند و اجازه بدهند این مسیری که با هم می‌رویم را با آرامش در کنار هم باشیم. همچنین از مهندس حدادیان تشکر ویژه می‌کنمو آقای دکتر دورودگر که خالصانه حمایت کردند. هر کسی دیگر بود و تیم این مدت پیروز نمی‌شد جانانه پای تیم نمی‌ایستادند. آنها به عشق مردم، این شهر و این استان پای تیم ایستادند و همه جوره زحمت کشیدند که ما امروز در این نقطه بایستیم.

درخواست سید مهدی رحمتی| از نساجی توقع زیادی نداشته باشید

سرمربی نساجی مازندران در مورد اینکه نساجی بعداز هفته‌ها پیروز شد اما باز نتوانست کلین‌شیت کند، گفت: بازیکنانی که برای تیم انتخاب کرده‌ایم چه بازیکنانی که از پارسال مانده‌اند چه آنهایی که امسال به تیم آمده‌اند تلفیقی از بازیکنان باتجربه، دوند، تکنیکی هستند که همگی تاکتیک‌پذیر هستند. دوست داشتیم برنده شویم به همین خاطر از ابتدای مسابقه هجومی بازی کردیم. فقط ناراحت که نتوانستیم کلین‌شیت کنیم و گلی نخوریم. کلین‌شیت شاید از دید خیلی‌ها بی‌اهمیت باشد اما وقتی تیمی در بازی‌های متمادی گل نمی‌خورد شخصیتی به آن تیم داده می‌شود که هر تیمی نمی‌تواند به دروازه‌اش برسد. بابت این مسئله ناراحتم اما به بچه‌ها تبریک می‌گویم چون این 3-4 روزه خیلی به ما سخت گذشت نه به خاطر باختن بلکه به خاطر اینکه هواداران‌مان خیلی ناراحت بودند.

رحمتی اظهار داشت: ابتدای این بازی را با ابتدای دو بازی قبل مقایسه کنید اصلاً صدای هوادار ما فرق می‌کرد دلیلش را هم می‌دانیم. از مسئولان مربوطه خواهش می‌کنم اجازه بدهند کسانی که با عشق به این تیم به ورزشگاه بیایند را اجازه بدهند به ورزشگاه بیایند و فعالیت خود را انجام دهند. خیلی‌ها در این کشور خیلی کارهای دیگر می‌کنند و خیلی ضررهای دیگر به مملکت ما می‌زنند که هیچکس نمی‌بیند و هرکس هم که می‌بیند چشمش را می‌بندد و رد می‌شود. ولی سرمشوقین ما بی هیچ چشم‌داشتی و خالصانه به ورزشگاه می‌آینده و حنجره‌شان را می‌گذارند و از تیم حمایت می‌کنند اجازه بدهند آنها بیایند و کارشان را انجام دهند. درست است شنیده‌ام که گفته‌اند نساجی ربطی به ما ندارد این حرف قشنگ نیست. بی‌احترامی به تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند  توسط یک مأموریت دولت کار قشنگی نیست. امیدوارم که دیگر نه ما بشنویم و نه این مشکلات را داشته باشیم. ما هم ضمانت می‌کنیم و قول می‌دهیم هوادار بیاید و فقط تیمش را تشویق کند و مشکلات دیگری ایجاد نکند.

وی در مورد بازیکنان جدید این تیم و همچنین حضور نساجی در بازی‌های آسیایی گفت: از بازی‌های بعدی اسماعیل بابایی به جمع ما اضافه می‌شود و خیلی می‌تواند به ما کمک می‌کند به دنبال جذب  یک بازیکن خارجی هم هستیم که اگر بتوانیم قبل از پایان نقل و انتقالات این کار را انجام بدهیم یا  اینکه به عنوان بازیکن آزاد او را جذب کنیم. مهم است که بازیکن خارجی بیاید و گره‌گشا باشد تا اینکه سربار باشد و ذهن همه را درگیر کند که مدام بخواهیم به یک خارجی میدان بدهیم و آن بازیکن هم توانایی نداشته باشد. خوشحالم که امروز امیرسام دلیری با 19 سال سن اولین بازی لیگ برتری‌اش را انجام داد. جزو استعدادهای فوتبال ایران است. این شهر و این استان استعدادهای زیادی دارد. مرصاد سیفی هست، مهجوری هست، امدادی هست و خیلی بازیکنان دیگر که یادم نمی‌آید اسم‌شان را الان بیاورم.

سرمربی نساجی مازندران عنوان کرد: اینها در فوتبال قشنگ است اگر سال بعد سه بازیکن بومی در تیم داشته باشید که در ترکیب ثابت باشند برای‌تان شرین‌تر و جذاب‌تر خواهد بود. فرهاد جمشیدی مدتی است که مصدوم است و در کنارمان نیست، رامشگر، زاهد این نفرات در کنار ما بودند که به خاطر شرایط تیم‌های پایه به آن تیم‌ها برگشتند. وقتی فاصله بازی‌ها کم می‌شود ریکاوری بازیکنان شرایط را سخت می‌کند. رامهران و حردانی به خاطر خستگی تعویض شدند شدند نه مصدومیت، امیدوارم برای آقای مهدی‌زاده مشکل جدی در مصدومیت پیش نیامده باشد. هر کدام از این جوانان هم بتوانند در بازی‌های آسیای به ما کمک کنند از آنها استفاده می‌کنیم. توقع مردم از این تیم این است که محصولات آکادمی و بازیکنان بومی بتوانند به تیم بزرگسالان بیایند. هم این تیم خصوصی است و حدادیان چون مازندرانی است دوست دارند بازیکنان این استان وارد تیم شوند و بازی کنند و بتوانند بازیکنان نساجی به تیم‌های ایران و تیم‌های دیگر بازیکن معرفی کند. مطمئن باشید این کار انجام می‌شود.

وی در مورد 7-8 سال بود نساجی نمی‌توانست نفت آبادان را ببرد و اینکه شما تنها سرمربی هستید به بازیکنان جوان میدان می‌دهید و آیا در فصل دوم  هم جوانانی به تیم اضافه خواهند شدف گفت: مطمئناً این اتفاق خواهد افتادو در حال حاضر به جز مظاهری، مهدی‌زاده و بیگی بازیکن بالای 30 سال نداریم. میانگین سن نساجی خیلی پایین آمده است هم تیم سرحال و بانشاط‌تر خواهد بود اگر بازیکنی باشد که بتواند به ما کمک کند به جمع ما اضافه می‌شود. باز هم خواهش می‌کنم فشا را روی تیم زیاد نکنید. تیم جوانی است از این تیم باید حمایت شود. حرف‌های زیادی برای گفتن دارد در ادامه راه خودتان به این نتیجه می‌رسید و به این باور می‌رسید که تیم نیاز به حمایت و اعتماد به نفس دارد. بازیکنان هم که ببینند مردم از آنها حمایت می‌کنند با همه توان و انرژی‌شان مثل امروز بازی می‌کنند. سطح توقع‌مان را معقول کنیم تا بتوانیم به آنچه مدنظرمان است، برسیم.

سرمربی نساجی مازندران در مورد اینکه چرا نساجی یک روز مانده به بازی به قائمشهر می‌آید، گفت: فاصله قبل با این بازی‌مان پنج روز بود. خیلی دوست داشتیم که به قائم‌شهر بیاییم اما شرایط مهیا نبود. همین بازیکنانی که برای‌شان مصدومیت پیش می‌آید در تهران مجموعه‌هایی هست که کلینک فیزیوتراپی و استخر دارند و سالن بدنسازی دارند. اگر شرایط اینجا برای ما مهیا باشد از خدای‌مان است که به اینجا بیاییم سابقه‌کاریم این را نشان نداده است ولی اگر اینکه بگویید دو روز زودتر بیاید و باعث موفقیت نساجی می‌شود نه من می‌توانم ادله‌ای برایش بیاورم نه علم فیزیولوژیک می‌تواند برای شما چنین چیزی تعریف کند. الان صنعت نفت سه روز زودتر به قائم‌شهر آمده بود در 20 دقیقه آخر دیدید که توان و رمقی نداشتند به خاطر شرایطی که داشتند مسلماً دوست داریم اینجا تمرین کنیم شرایط هم طوری می‌کنیم که یکی دو روز زودتر به اینجا بیاییم و تمرین کنیم اما خواسته ما یک زمین تمرین است یک زمین تمرین به ما بدهند ما می‌آییم. بعد از 90 دقیقه بازی بروید وضعیت زمین را ببینید یک سال است قرار است ما در اینجا بازی کنیم. اگر روز قبل از بازی در اینجا تمرین کنیم شرایط برای بازی فردایش مهیا نیست.