واکنش یک پیکانی به پیشنهاد تراکتور

 غلامرضا ثابت ایمانی پس از شکست ۳ بر یک پیکان مقابل سپاهان ، اظهار داشت: بازی خوبی بود. در نیمه اول بازی پایاپای اما موقعیت‌های ما بیشتر بود. باید ۳-۲ گل می‌زدیم اما در نیمه دوم طبیعی است تیمی که اخراجی می‌دهد، ۳-۲ برابر انرژی می‌گذارد.  روی اشتباه بچه‌ها گل دوم را خوردیم و گل سوم نیز بار دیگر روی اشتباهات فردی بود. در نیمه اول باید برنده می‌شدیم اما اگر اشتباه کنید، مقابل تیمی مثل سپاهان حتی اگر ۱۰ نفره باشد، شکست می‌خورید. ما تیم را در نیمه دوم بالا آورده و پس از خوردن گل دوم، روی یک ضدحمله گل سوم را هم خوردیم. 

وی درمورد اینکه با توجه به پیشنهاد تراکتور به خودش آیا در پیکان می‌ماند، گفت: نمی‌خواهم درمورد نقل و انتقالات صحبت کنم. فکر می‌کنم نقل و انتقالات تا فردا شب باشد. تا فردا شب مشخص می‌شود. صحبت‌هایی هم شده اما نمی‌خواهم صحبت کنم. در یک تا ۲ ماه اخیر در ماجرای نقل و انتقالات از همه طرف اذیت شدم. هم از طرف باشگاه و هم از طریق مسائل دیگر خیلی اذیت شدم.

واکنش یک پیکانی به پیشنهاد تراکتور

بازیکن پیکان درمورد اینکه مبلغ بالای رضایت‌نامه‌اش و درخواست ۸-۷ میلیاردی پیکان تا چه اندازه در وضعیت فعلی او دخیل است، عنوان کرد: مبلغ رضایت نامه من بالاتر از این رقم بود. در این یکی دو ماه خیلی از لحاظ روحی و روانی اذیت شدم. امیدوارم شرایط بهتر شود. تا فردا هم نقل و انتقالات ادامه دارد. اگر نشد در همین پیکان می‌مانم و با تمام توان بازی می‌کنم.