انگیزه های تمام نشدنی مهدی عبدی در تراکتور

مهدی عبدی در همان بازی اول برای تیم جدیدش گلزنی کرد.

مهدی عبدی یک مهاجم گلزن و تمام کننده است. این واقعیتی است که تمامی کارشناسان و مربیان فوتبال به آن اعتقاد دارند. اما واقعیت این است در سیستم یحیی گل محمدی هرگز به چشم یک مهاجم اصلی به این بازیکن فرصتی برای عرض اندام داده نشد. مهاجمی که از سوی چشم های تیز بین کالدرون کشف شد می توان گفت حساس ترین گل های تاریخ این باشگاه را به ثمر رساند. از گلزنی های او در دربی که بگذریم، او موفق شد دو گل حساس پرسپولیس در نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا را به ثمر برساند اما به واسطه ندویدن آن قدر نیمکت نشین شد که حتی بازی معمولی خودش را هم فراموش کرد.

شاید هر مهاجم دیگری جای عبدی بود و می دید حتی بازیکنی چون تمیروف به او ترجیح داده می شود از فوتبال خداحافطی می کرد اما او با روحیه ای بالا ایستاد و جنگید. حتی طی چند ماه اخیر وقتی گل محمدی صراحتا از او خواست تا از پرسپولیس برود ایستاد تا حقش را بگیرد اما همچنان نفراتی چون میلاد سورگی به او ترجیح داده شدند. حتی یحیی بازی بدون مهاجم را با حضور عبدی تجربه کرد تا این مهاجم مازندرانی راهی جز رفتن پیش روی خود نبیند و درنهایت نیز راهی تراکتور شد.

طعنه آمیز است که او در همان اولین حضورش با پیراهن تراکتور برای این تیم گلزنی کرد تا نشان دهد هنوز تمام نشده است. موضوعی که باعث شد برخی پیشکسوتان بابت نوع برخورد گل محمدی با این مهاجم جوان و از دست دادن راحت عبدی به این مربی خرده بگیرند.

البته که هنوز زود است در مورد روند مهدی عبدی قضاوت کرد. از این رو باید صبر کرد و دید درنهایت چه کسی از این جدایی سود خواهد برد. یحیی گل محمدی یا مهدی عبدی؟

انگیزه های تمام نشدنی مهدی عبدی در تراکتور