ضدحال سنگین تراکتور به شاه ماهی محبوب پرسپولیسی + عکس

سعید آقایی در آستانه جدایی از تیم فوتبال تراکتور قرار دارد.

از جدایی علی شجاعی پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر از تیم فوتبال تراکتور و پیوستنش به فولاد خوزستان، یک بازیکن دیگر نیز در آستانه جدایی از جمع شاگردان پاکو خمز قرار دارد.

سعید آقایی که پیش از این حرف و حدیث زیادی در خصوص رابطه او و تماشاگران تبریزی وجود داشت، دومین بازیکنی خواهد بود که قراردادش با تیم فوتبال تراکتور فسخ می‌شود.

گفته می‌شود خمز اعتقاد چندانی به آقایی ندارد و این بازیکن نیز از شرایطش در تبریز رضایت ندارد و به‌زودی طرفین به صورت توافقی با یکدیگر قطع همکاری خواهند کرد.

سرمربی تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان گریزی هم به این موضوع زد و درباره اینکه در ابتدای لیگ از سعید آقایی حمایت کرد و از هواداران خواست تا او را ببخشند، اما در دیدار با شارجه علی‌رغم مصدومیت محمد نادری باز هم به آقایی اعتماد نکرد؟ گفت:

من به‌عنوان مربی وظیفه‌ام است که از بازیکنم حمایت کنم. مشکل او غیرورزشی بود و همه می‌دانیم داستانش چیست. وظیفه‌ام بود که از تماشاگران بخواهم او را بابت اتفاقات گذشته ببخشند، اما این هیچ ارتباطی با این موضوع که بازی کند یا نه ندارد. دلیل اینکه بازی نمی‌کند این است که به نظرم هنوز به سطحی که باید برسد نرسیده است و نیاز به زمان دارد. این دو موضوع هیچ ارتباطی به هم ندارند.

ضدحال سنگین تراکتور به شاه ماهی محبوب پرسپولیسی + عکس