شماره 7 پرسپولیس دو طرفه باخت!

سروش رفیعی فصل گذشته به ویژه نیمه سوم لیگ بیست و دوم، نقش مهمی در قهرمانی و موفقیت‌های پرسپولیس بازی کرد.

شماره ۷ از هفته بیست‌وچهارم و در رفسنجان به ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت در دیدار مقابل مس اضافه شد و توانست نقش مهمی در بردهای سریالی تیمش داشته باشد. هر چند سروش رفیعی بعد از بازگشت به ترکیب پرسپولیس نتوانست در قامت گل‌ساز و گلزن آمار چشمگیری از خود به جای بگذارد اما نمایش درخشان و کم‌نوسان رفیعی در میانه زمین باعث تقویت خط هافبک سرخ‌پوشان پایتخت شد و خلاقیت خط میانی سرخ‌ها را افزایش داد. سروش رفیعی در ۹ بازی پایانی فصل (در لیگ برتر و جام حذفی) در ترکیب اولیه توانست جایگاه خود را حفظ کند که این مسئله نشان از عملکرد موفق این هافبک باتجربه دارد.

هافبک ۳۳ ساله پرسپولیس در ۹ بازی پایانی فصل تنها در هفته سی‌ام لیگ برتر مقابل نساجی مازندران موفق به گلزنی شد اما بررسی آمار و ارقام و نمرات سروش رفیعی نشان می‌دهد که او در نقش هافبک توانسته کارنامه قابل‌قبولی از خود به جای بگذارد. رفیعی که سابقه گلزنی در دربی مقابل استقلال را هم دارد، به تیمش کمک کرد در فینال جام حذفی از سد این رقیب سنتی گذشته و دبل کند.

سروش رفیعی در لیگ بیست و سوم نیز یکی از ارکان پرسپولیس بوده و نمایش قابل قبولی ارائه داده است؛ منهای یک بازی! یک اشتباه عجیب در دیدار با ذوب آهن در تهران و گل به خودی سروش رفیعی، اشتباه بزرگی بود که یحیی گل محمدی از آن عبور نکرد.

سروش رفیعی

سرمربی پرسپولیس در بازی بعدی برابر فولاد خوزستان، سروش رفیعی را نیمکت نشین مطلق کرد و از طرفی دیگر این بازیکن تکنیکی به تیم ملی نیز دعوت نشد. به عبارت ساده‌تر سروش رفیعی بابت یک گل به خودی تاوان سنگینی پس داد که خودش هم حالا حالاها آن را فراموش نخواهد کرد.