نایب قهرمانی کشتی فرنگی ناشنوایان با 8 مدال

در پایان هفتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی بزرگسالان ناشنوایان تیم ملی کشتی ایران با کسب یک طلا، 3 نقره و 4 برنز پس از ترکیه بر سکوی دوم ایستاد و قزاقستان سوم شد.

برای ایران مهدی بخشی مدال طلا، علی کریمی، سید صادق ابوالوفایی و شهاب رحیمی مدال نقره و رضا اسماعیلی، شیرزاد محکی، علی وطن پرست و محمد رضا شعبانی مدال برنز را کسب کردند.

نتایج مسابقات پنج وزن دوم به شرح ذیل است: 

در وزن 60 کیلوگرم سید صادق ابوالوفایی به مصاف کشتی گیر ارمنستان رفت و 8 بر 0 به برتری رسید و در دور دوم کشتی گیر میزبان را 6 بر 5 شکست داد و در فینال با نتیجه 9 بر 0 مغلوب حریف ترک شد و به مدال نقره رسید.

نایب قهرمانی کشتی فرنگی ناشنوایان با 8 مدال

در وزن 67 کیلوگرم شهاب رحیمی با حریفی از ترکیه مصاف کرد و 8 بر 0 پیروز شد و در دور دوم 4 بر 2 کشتی گیر آذربایجان را شکست داد‌ و در فینال در مصاف با کشتی گیر میزبان ضربه فنی شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 87 کیلوگرم شیرزاد محکی با کشتی گیر قزاقستان مبارزه و حریف خود را ضربه فنی کرد و در مبارزه دوم 10 بر 2 مغلوب کشتی گیر ترک شد و برای کسب مدال برنز به شانس مجدد رفت و در مصاف با کشتی گیر قرقیزستانی 7 بر 5 به پیروزی رسید و مدال برنز را به دست آورد.

در وزن 77 کیلوگرم مسلم دهقانی به مصاف کشتی گیر ترکیه رفت و 7 بر 5 نتیجه را واگذار کرد و با توجه به حذف حریف ترک ، دهقانی از کسب مدال بازماند.

 

در وزن 130 کیلوگرم احمد امینی به مصاف کشتی گیر ترک رفت و با ضربه فنی مغلوب شد و در مبارزه با کشتی گیر قرقیزستانی 5 بر 2 مغلوب شد و از کسب مدال برنز بازماند.

پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد جوانان ناشنوایان از روز جمعه 17 شهریور ماه در بیشکک قرقیزستان آغاز می‌شود.